Gå til innhold

Har alt vi har skrevet her inne forsvunnet??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som ikke ser noen annen tråd enn at forumet er åpnet her inne??

Det var synd... Dumt å ha "mistet" presentasjonstråden og terminlista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke finne igjen noe særlig jeg heller. :/ Må ærlig innrømme at jeg ikke likte det nye designet. Mye mer rotete og veldig uoversiktlig. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser heldigvis ut til at det er tilbake nå:-) Men jeg er også ingen fan av det nye designet... Og så fikk jeg bare feilmeldinger når jeg prøvde å logge inn tidligere, men nå gikk det visst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at det var to grupper som het August 2012-klubben. I den andre ligger alt. Vanskelig å finne frem også. Ble glad for å se at man kan "følge" grupper, men jeg finner de ikke igjen etter jeg har lagt dem til...

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte lete lenge for å i det hele finne frem til terminklubbene! Er det lov å legge inn klage på det nye designet? Super forvirrende og utrolig lite oversiktlig! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Ingenting har blitt borte ved omleggingen av forumet, men vi har ommøblert litt kraftig - så det kan hende at dere må lete litt mer sånn nå i starten til dere blir vant til det nye utseendet.

 

Vi skal også gjøre flere tilpasninger nå de nærmeste dagene så det blir lettere å holde oversikten over nye innlegg og sånt - håper dere har tålmodighet med oss til alt er på plass.

 

I mellomtiden tar vi veldig gjerne konkrete innspill på hva dere synes ikke fungerer, vi er tilpasningsdyktige! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...