Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 Jeg lurer på en sak, eller om det er noen som har opplevd noe lignende? Vi føler at mamma og svigermor "konkurerer" om å være best bestemor, å det er både veldig iriterendre og trist! for de er begge veldig flotte damer. å gutten vår liker begge to. Jeg blir nesten sint når jeg sitter meg ned å tenker på dette, det er slik: Hvis gutten vår blir passet av mamma/pappaen min, blir svigermor snurt å sier slike ting som "han skulle jo bare ha kommet hit sammen med meg" å er kjempesnar med å invitere han til overnatting til seg selv (slik at han har sovet like mye til henne også) Mamma var mye likens, men jeg har sakt ifra til henne, så nå sier hun ikke så mye høyt, bare tenker det liksom. Men det er så mye enklere å snakke til mamma om dette, enn svigers.. Bah, måtte bare få det ut! P.S dette forumet blir sikkert bra om en stund..
bondeknøl Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 Det er kjipt når det skal være sånn! Men må også si du er litt heldig som har noen som er der for deg og kan ta seg av barnet/barna dine litt! Jeg er av de som dessverre ikke har det :/ mamma prøver å ha de av og til, men hun har små barn selv og full jobb... så det er ikke så ofte hun har ork! Vet ikke hvordan du skal gå frem, kanskje mannen din kan prate med mor si?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 Hørtes ut som pappas kone, hun sikler etter "bestemortittelen". Hun krevde den nærmest dagen etter jeg hadde et grusomt keisersnitt....
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #4 Skrevet 21. desember 2011 Ville snakket med mannen, så han kan snakke med sin mor. Det virker jo veldig slitsomt å stå midt i mellom to bestemte damer som konkurrerer om å være årets bestemor. Dere kan kanskje prøve å ha "faste" ganger hos ene og andre bestemor? Eller si at de skal få passe han annenhver gang, sånn at når din mor har passet en gang, så får svigermor sjansen neste gang. Da unngår dere kanskje surmulingen, siden alle vet hvem som skal passe. På en måte er dere ganske heldige da som har to bestemødre som nesten sloss om å få passe barnebarnet. Andre har besteforeldre som knapt nok gidder å komme på besøk når de blir invitert. Men skjønner at det blir slitsomt hos dere og Håper dere finner en løsning på det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå