Gå til innhold

Flere som sliter litt med det nye utseende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir sikkert bedre etterhvert.. Men akkurat nå synes jeg det er kaos ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbroken
Skrevet

Det går seg nok til, er alltid litt rot i starten.

Skrevet
Det blir sikkert bedre etterhvert.. Men akkurat nå synes jeg det er kaos ;)

Uff ja dette var rotete og foreløpig skjønner jeg ingenting.... Håper jeg kommer meg raskt inn i det....

Skrevet

hadde vært greit om de tre siste bokstavene i alfabetet vårt hadde funket sier jeg bare!!

Skrevet

Sliter litt med å venne meg til dette, men tror det kan bli bra etterhvert :)

Skrevet

Litt uvant enda kjenner jeg :o) Går i surr med hvor alt er.. Hehe..

Skrevet

Men klokka er vel litt feil...? Eller er det jeg som henger 1 time på etterskudd i dag? :)

Skrevet

Tidligere når jeg logget meg inn kom det opp hvor mange dager jeg har til termin, hvor gammel mini er, hvor mange dager det er til han har bursdag ol... Hvor finner jeg alt dette nå????

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAaaa... jeg syns ikke det nye Barnimagen er noe tess.... enda... SUKK... Håper jeg kommer inn i det hele fort..

Skrevet

Hvor finner vi forum småbarn 0-1 - 1-2 - 2-3 år. .Osv?

Skrevet

Det ser ut til at alt som er skrevet tidligere er borte, både om sametruse, sebratruse og den ultragjerrige svigerfaren. Prøvde å gå inn på et gammelt bokmerke, men fikk beskjed om at linken var ukjent.

Aksjon for sebratrusa! Og honkle!

Og for hun som hevdet å ha mistet en rull sedler med omkring 10.000 kroner i Drammen...

Skrevet

Sebratrusa må fram! Det samme gjelder den bilen som sto i den andre garasjen som den aldri var parkert i, og dessuten var den avskilta. Eller noe sånn ;-)

Gjest Ann-Mari
Skrevet
Tidligere når jeg logget meg inn kom det opp hvor mange dager jeg har til termin, hvor gammel mini er, hvor mange dager det er til han har bursdag ol... Hvor finner jeg alt dette nå????

Heisann,

Dette er noe vi jobber med, og vi håper på å få dette på plass i romjulen/nyttår. Beklager at dere vil bli en kort periode uten denne funksjonen.

Gjest Ann-Mari
Skrevet
Men klokka er vel litt feil...? Eller er det jeg som henger 1 time på etterskudd i dag? :)

Jeg har samme tidsfeil som deg, men vi er klar over saken og jobber med det. Jeg vet at dere er veldig vant til å sitere til tidsinnlegg og at tiden er ganske viktig. Til dette blir riktig kan dere evt. bruke "Svar" knappen som gjør at du svarer direkte på et innlegg og siterer det.

Skrevet

Har endelig klart å logge meg inn jeg....kryss i taket. Men savner "min side" med hvor mange dager som er igjen til termin og slikt

Håper jeg kommer inn i dette etterhvert og helst snarest og håper det blir lite trøbbel med omleggingen....

Gjest Ann-Mari
Skrevet
Det ser ut til at alt som er skrevet tidligere er borte, både om sametruse, sebratruse og den ultragjerrige svigerfaren. Prøvde å gå inn på et gammelt bokmerke, men fikk beskjed om at linken var ukjent. Aksjon for sebratrusa! Og honkle! Og for hun som hevdet å ha mistet en rull sedler med omkring 10.000 kroner i Drammen...

Hei Avatar,

Alle gamle innlegg skal ha blitt lagt over, men jeg ser at det er enkelte ting dere ikke finner. Jeg skal gjøre noen søk og se om jeg kan finne disse igjen.

Noen som evt. kan huske hvike forum de lå under?

Gjest Ann-Mari
Skrevet
Har endelig klart å logge meg inn jeg....kryss i taket. Men savner "min side" med hvor mange dager som er igjen til termin og slikt Håper jeg kommer inn i dette etterhvert og helst snarest og håper det blir lite trøbbel med omleggingen....

Hei Fgf februar 12,

Har du hatt problemer med innloggingen til nå? Evt. hva var problemet ditt?

Terminfunksjonen på "Min side" er ikke på plass enda. Dette skal komme ut i romjulen/nyttår, og vi beklager for den korte perioden dere vil være uten denne funksjonen.

Skrevet

Jeg er vel ei av de som absolutt IKKE liker forandringer, når det kommer til slike ting.. Samboeren min kjøpte en ny TV i går, som jeg ikke klarer å like fordi jeg ikke er vant til den, vil ha den lille, gamle dårlige tilbake jeg :P

Men det er vel bare en vanesak, kommer nok inni det etterhvert :) Men akkurat nå må jeg innrømme at jeg ikke skjønner så mye av det nye forumet.. :)

Skrevet

Jeg har vært forvirret og trodd at det var nettleseren min som var på tur, men nå har jeg lest svarene som har kommet og skjønner det er noen barnesykdommer som vil bli rettet på og jeg er tilpasningsdyktig nok til at dette går sikkert bra. Forvirret er man alltid når noe blir forandret på. Liker at man kan like innlegg og at man kan direkte sitere innlegg, om man kan det da. Da blir det ganske mye mer oversiktlig med en gang.

Skrevet

Syns det er litt komplisert, men kommer vel inn i det etterhvert.

Gjest Ann-Mari
Skrevet

Da har jeg funnet et innlegg som dere har lett etter, og som er en klassiker her på Barn i magen :) Jeg gir dere "Runkehonkle": http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php?/topic/143550253-er-det-mulig-mannfolk/

Hvorfor ikke gamle linker fungerer har jeg rappotert inn, og så håper vi at dette blir løst. I mellom tiden så kan vi jo se hvem som finner innlegget om "sametrusa" og "sebratrusa" først! Kjør leting ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...