* 5 om dagen * Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 dere har iallefall fått fram de mest brukte forumene, så nå gjenstår det å se om det går ann å finne fra til litt andre ting her også...liker dårlig å få helt nytt oppsett asså....da blir jeg sur.....
Gjest Ann-Mari Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 dere har iallefall fått fram de mest brukte forumene, så nå gjenstår det å se om det går ann å finne fra til litt andre ting her også...liker dårlig å få helt nytt oppsett asså....da blir jeg sur..... Ja vi jobber jevnt og trutt med å få alt på "stell" Nå har vi prioritert opp de tingene som dere brukere har nevnt, som f.eks. at dere vil ha "skravlesiden" og "anonymforum" i topp. Vi holder også på med å få på plass en snarveis boks som skal ligge på høyresiden over "Nylig opprettede emner". I denne boksen vil man finne direkte linker inn til populære forum osv. Skjønner at det blir en stor omveltning å få et nytt oppsett på sider man er veldig vant til å bruke.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 Jeg forsøkte å skrive et innlegg på Ris og Ros, men det ble bare borte, så jeg tar det her. Dere har fått til noen endringer som jeg liker, bla at man ikke automatisk blir anonym på anonymforum, og at man kan like kommentarer og innlegg. Men jeg har sagt det før, og jeg kommer til å si det igjen og igjen til dere gjør noe med det: Dere Må rydde opp i kaoset av ubrukte forum! Det er helt fullstendig bortkasta å ha 100 forum. Sist jeg telte tror jeg at jeg kom til 120 ulike forum, og det var utenom klubbsidene. Har man et litt spesifikt problem og går på forumsiden for nettopp dette kan det jo ta en uke, kanskje to eller tre før noen i det hele tatt leser det. Og i mellomtiden har man likevel lagt det inn på anonym eller skravle i håp om å få respons. Slå sammen, fjern, slett unna og sett en stopp for opprettelse av nye forum med mindre det er virkelig tungtveiende grunner for å opprette de. Jeg var aktiv her i den tiden alle forum ble opprettet, og det virket da som om bare man hadde et litt utenom standard problem kunne man kreve ett nytt forum. Vel, om dere praktiserer det fortsatt vil jeg veldig gjerne ha et eget forum "for oss med blodplatetype HPA 1bb", og et forum for "oss som sliter med å finne stor nok bil til tre, snart 4 barn, to store hunder og en katt". Jeg håper du/der forstår ironien, men der er altså alt for mange spesifikke forum her. Behold de som er i bruk, slå sammen de som er i litt mindre bruk, og fjern de som ligger døde over flere dager.
Gjest Ann-Mari Skrevet 21. desember 2011 #4 Skrevet 21. desember 2011 Jeg forsøkte å skrive et innlegg på Ris og Ros, men det ble bare borte, så jeg tar det her. Dere har fått til noen endringer som jeg liker, bla at man ikke automatisk blir anonym på anonymforum, og at man kan like kommentarer og innlegg. Men jeg har sagt det før, og jeg kommer til å si det igjen og igjen til dere gjør noe med det: Dere Må rydde opp i kaoset av ubrukte forum! Det er helt fullstendig bortkasta å ha 100 forum. Sist jeg telte tror jeg at jeg kom til 120 ulike forum, og det var utenom klubbsidene. Har man et litt spesifikt problem og går på forumsiden for nettopp dette kan det jo ta en uke, kanskje to eller tre før noen i det hele tatt leser det. Og i mellomtiden har man likevel lagt det inn på anonym eller skravle i håp om å få respons. Slå sammen, fjern, slett unna og sett en stopp for opprettelse av nye forum med mindre det er virkelig tungtveiende grunner for å opprette de. Jeg var aktiv her i den tiden alle forum ble opprettet, og det virket da som om bare man hadde et litt utenom standard problem kunne man kreve ett nytt forum. Vel, om dere praktiserer det fortsatt vil jeg veldig gjerne ha et eget forum "for oss med blodplatetype HPA 1bb", og et forum for "oss som sliter med å finne stor nok bil til tre, snart 4 barn, to store hunder og en katt". Jeg håper du/der forstår ironien, men der er altså alt for mange spesifikke forum her. Behold de som er i bruk, slå sammen de som er i litt mindre bruk, og fjern de som ligger døde over flere dager. Hei LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver, Du treffer spikeren midt på hodet, og det er nettop dette vi jobber med i skrivende stund. For vi har nemlig 433 enkeltstående forum på til sammen BIM og DIB, som vi nå rydder opp vi. Forum som passer under en og samme kategori blir nå sammenføyd eller flyttet til et nærliggende tema. Vi forstår ironien din og smiler godt av forumet "for oss som sliter med å finne stor nok bil til tre, snart 4 barn, to store hunder og en katt" Når vi får gått igjennom hele forumstrukturen så håper jeg at du blir fornøyd til slutt! PS: Problemet med å lage et innlegg jobber vi med å få løst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå