Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 jeg har jo ikke tillatelse til meldingsystemet.. skjønner ingenting. jeg skulle svare på en melding jeg fikk for en stund tilbake men fant jo ingen av meldingene mine.. hele den nye siden her er jo ett gedigert rot jo =/
Kari_Kanari Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 Vi skrur på funksjonalitet her litt bit for bit, så meldingssystemet er ikke oppe og står helt ennå. Det kommer! Håper du synes det er litt mindre rotete når du har vent deg til det nye utseendet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå