Gjest elin Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 Hei alle DIB-ere. Siden vi har lagt om siden har vi valg å la BIM og DIB få hvert sitt anonymforum. På den måten kan dere DIB-ere diskutere her alene. Men siden vi måtte legge det gamle anonymforumet et sted, ble det til Barn i magen. Derfor er også alt det gamle innholdet på Barn i magen. Men jeg håper dere tar i bruk dette, slik at det blir aktivitet her også. Hilsen Elin.
-LilleMy Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 Lurer på om du/dere også kan gjøre slik at "Signer som "Anonym"" er automatisk avkrysset? Lett å glemme seg
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 Hvorfor får jeg ikke være anonym? Jeg blir kastet ut når jeg prøver å trykke på Skal det være slik???
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 21. desember 2011 #4 Skrevet 21. desember 2011 Hvorfor får jeg ikke være anonym? Jeg blir kastet ut når jeg prøver å trykke på "Bruk stor editor (Anonym)" Skal det være slik???
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. desember 2011 #5 Skrevet 21. desember 2011 så deilig med eget anonymforum :-)
Cruella De Vil Skrevet 21. desember 2011 #6 Skrevet 21. desember 2011 Men hvor er anonymforumet, jeg fant det ikke, jeg...? P.S. Kult at man endelig kan sitere innlegg man svarer på.
Cruella De Vil Skrevet 21. desember 2011 #7 Skrevet 21. desember 2011 Der fant jeg det, heeeelt nederst, uvant. Går det an å endre rekkefølgen forumene vises i, montro? Altså for den enkelte bruker?
Gjest Ann-Mari Skrevet 21. desember 2011 #8 Skrevet 21. desember 2011 Hvorfor får jeg ikke være anonym? Jeg blir kastet ut når jeg prøver å trykke på "Bruk stor editor (Anonym)" Skal det være slik??? Heisann Vilikke+1&Julibarn!, Det skal ikke være slik at du blir kastet ut når du trykker på "Bruk stor editor (Anonym)". Det kan tenkes at det bare har vært en liuten bug i det vi fortsatt holder på å rulle ut litt. Jeg har testet med forskjellige brukere og har ikke oppdaget det samme problemet som deg. Er dette fortsatt et problem eller har det løst seg?
Gjest Ann-Mari Skrevet 21. desember 2011 #9 Skrevet 21. desember 2011 Der fant jeg det, heeeelt nederst, uvant. Går det an å endre rekkefølgen forumene vises i, montro? Altså for den enkelte bruker? Man kan dessverre ikke endre rekkefølgen på hvordan forumene vises for hver enkelt, men man kan huke vekk de forumene man ikke følger så godt med på. Vi holder fortsatt på å oppdatere forumene, så her kan det komme litt endringer etterhvert.
Cruella De Vil Skrevet 21. desember 2011 #10 Skrevet 21. desember 2011 Man kan dessverre ikke endre rekkefølgen på hvordan forumene vises for hver enkelt, men man kan huke vekk de forumene man ikke følger så godt med på. Vi holder fortsatt på å oppdatere forumene, så her kan det komme litt endringer etterhvert. Ok. Men er det mulig å blokkere enkelte forum, eller fungerer det bare på forum-grupper? Det blir litt mange forum å forholde seg til på forsiden nå, synes jeg, men det er ikke alle enkeltforum under forum-gruppene jeg vil fjerne, så jeg skulle gjerne kunnet hake av for hvert enkelt forum om det skal vises eller ikke, hvis du skjønte hva jeg mente.
Gjest Ann-Mari Skrevet 21. desember 2011 #11 Skrevet 21. desember 2011 Ok. Men er det mulig å blokkere enkelte forum, eller fungerer det bare på forum-grupper? Det blir litt mange forum å forholde seg til på forsiden nå, synes jeg, men det er ikke alle enkeltforum under forum-gruppene jeg vil fjerne, så jeg skulle gjerne kunnet hake av for hvert enkelt forum om det skal vises eller ikke, hvis du skjønte hva jeg mente. Nei denne funksjonen finnes dessverre ikke i dag, selv om jeg er enig med deg at det hadde vært deilig å kunne ha gjort det. Men vi prøver iallefall å restrukturere enkeltforumene under forumgruppene på forsiden, slik at vi får færre og mer definerte enkeltforum å velge i mellom.
Cruella De Vil Skrevet 21. desember 2011 #12 Skrevet 21. desember 2011 Nei denne funksjonen finnes dessverre ikke i dag, selv om jeg er enig med deg at det hadde vært deilig å kunne ha gjort det. Men vi prøver iallefall å restrukturere enkeltforumene under forumgruppene på forsiden, slik at vi får færre og mer definerte enkeltforum å velge i mellom. Ok, det var jo synd, men man får prøve å gjøre det beste ut av det. Et tips er at det sikkert er lurt å flytte anonym-forum lenger opp, jeg er sikkert ikke den eneste som blir gal av å bla meg nedover blant alle de andre forumene for å finne den...
Gjest Ann-Mari Skrevet 21. desember 2011 #13 Skrevet 21. desember 2011 Ok, det var jo synd, men man får prøve å gjøre det beste ut av det. Et tips er at det sikkert er lurt å flytte anonym-forum lenger opp, jeg er sikkert ikke den eneste som blir gal av å bla meg nedover blant alle de andre forumene for å finne den... Det er det flere som vil, så tror nok at dette kommer høyere opp etterhvert
*Tootikki* Skrevet 21. desember 2011 #14 Skrevet 21. desember 2011 Da prøver jeg igjen....hvordan kan jeg bli anonym her inne? Hva skal jeg trykke på for å bli anonym? Prøvde å trykke på "Bruk stor editor (anonym), men da ble jeg kastet ut av forumet. Er det noen anonym knapp jeg skal trykke på eller hva? Kjempe forvirra...
Gjest Ann-Mari Skrevet 21. desember 2011 #15 Skrevet 21. desember 2011 Da prøver jeg igjen....hvordan kan jeg bli anonym her inne? Hva skal jeg trykke på for å bli anonym? Prøvde å trykke på "Bruk stor editor (anonym), men da ble jeg kastet ut av forumet. Er det noen anonym knapp jeg skal trykke på eller hva? Kjempe forvirra... Hei dkanfoerhj, For å legge inn anonymt innlegg så må man klikke på "Bruk stor editor (anonym)". Der inne kan man huke av en boks hvor det står "Signer som anonym" før man publiserer. Akkurat nå så har vi noen bugs med den store editoren hvor man ender opp med å bli kastet tilbake til forumforsiden når man prøver å publisere innlegget. Når dette skjer blir dessverre hele innlegget borte. Dette er noe våre teknikere jobber iherdig med å få løst, og vi beklager dette på det sterkeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå