Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 Hva synes dere? Synes listen var evig lang over alle hovedkategorier! Blar og blar for å komme gjennom alt.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 Grusom lay-out, veldig uoversiktlig, og altfor vanskelig å finne det største forumet her- nemlig anonymsiden.
InsomNina Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 Noe skikkelig møl, spør du meg! Dårlig struktur, og Æ, ø og å viser ikke på siden. Synes det er bare rot
Miss Dynamite Skrevet 21. desember 2011 #4 Skrevet 21. desember 2011 Helt utrolig dårlig.... Vil heller ha tilbake den gamle "kjedelige". Enn dette, Hva var egentlig vitsen??
Gjest elin Skrevet 21. desember 2011 #5 Skrevet 21. desember 2011 Hei på dere. Jeg håper dere har tålmodighet med oss. Strukturen jobber jeg med nå, så jeg kan love dere at det blir mer oversiktlig om bare en liten time eller to. Æ,ø og å er på vei ut, så det kommer også snart. Hang in there!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #6 Skrevet 21. desember 2011 Hva synes dere? Synes listen var evig lang over alle hovedkategorier! Blar og blar for å komme gjennom alt. Dette var dårlig. Hvorfor forandre noe som virket?
Marianne/Thomas Skrevet 21. desember 2011 #7 Skrevet 21. desember 2011 Her skjønner jeg ingen ting. jeg prøver å finne fram til noen som har skrevt til meg + at jeg heller ikke finner terminklubben min - mai 2012???
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 21. desember 2011 #8 Skrevet 21. desember 2011 For en vanvittig nedtur... Hvor er hovedsiden min når jeg logger inn? Ukeinformasjonen og månedsinformasjonen om barna?
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 21. desember 2011 #9 Skrevet 21. desember 2011 For en vanvittig nedtur... Hvor er hovedsiden min når jeg logger inn? Ukeinformasjonen og månedsinformasjonen om barna? Og ikke fikk jeg være anonym heller? Ble kastet ut av tråden da jeg prøvde å trykke på "Bruk stor editor (Anonym)". Hva nå enn dette er.. Tror jeg rett og slett slutter å bruke BAM/DIB nå... Dette var umulig å finne frem i!
det er berre mordi Skrevet 21. desember 2011 #10 Skrevet 21. desember 2011 Dette er såpass elendig at her ser jeg ikke for meg at jeg gidder å være lenger.. Grusom layout, et veldig uoversiktelig forum og en elendig "forbedring".
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. desember 2011 #11 Skrevet 21. desember 2011 gi det nå litt tid da dere, når dere bare får sett litt på det er dette faktisk mye mer oversiktlig enn det gamle
Gjest Klaraklar Skrevet 21. desember 2011 #12 Skrevet 21. desember 2011 Jeg har hatt det innmari morsomt på disse sidene i noen måneder nå, men når jeg nå logger meg på, spent på den nye oppussinga, så ser jeg en rotete fjortis-layout. Og jeg følte meg plutselig gammel, og forstod at jeg sløser bort tiden min her inne. Og det er mulig det er en oppstartsfeil, men det ser ut som om det bare er meg som er pålogget. Så jeg takker for underholdninga, og takker samtidig for meg, og går nå for å endelig gjøre noe fornuftig igjen.
Cruella De Vil Skrevet 21. desember 2011 #13 Skrevet 21. desember 2011 Hm, hvor ble det av det forrige svaret mitt? Jeg trykket "Publiser", og så ble det borte...
Cruella De Vil Skrevet 21. desember 2011 #14 Skrevet 21. desember 2011 Hm, hvor ble det av det forrige svaret mitt? Jeg trykket "Publiser", og så ble det borte... Jaja, det innlegget kom frem, i hvert fall... Det jeg skrev var at jeg synes man skal ha litt tålmodighet, og bare prøve seg frem noen dager, så sitter nok det nye forumet i fingrene det også. Jeg sier ikke at alt er perfekt her nå, jeg har endel kommentarer til ting, men vi har fått endel ny veldig etterlengtet funksjonalitet som det å kunne sitere et innlegg, det at forumet husker hvilket innlegg som er ulest osv. Vi får heller komme med tilbakemeldinger underveis mens vi prøver ut den nye funksjonaliteten, så administratorene kan se om det er noe de kan gjøre for å evt. forbedre ting.
-LilleMy Skrevet 21. desember 2011 #15 Skrevet 21. desember 2011 Jeg tror det blir bedre etterhvert, det er jo helt nytt alt nå Lettere hvis folk gir tilbakemeldinger på hva som ikke fungerer og lignende, så ordner det seg nok! Alt er uvant i begynnelsen Liker at man kan sitere hverandre og like andres innlegg! Liker også at vi nå får profilbilder, sånn at det blir mer personlig og lettere å huske igjen folk ut ifra profilbildet (vanskelig å huske mange nick ofte)
Gjest Ann-Mari Skrevet 21. desember 2011 #16 Skrevet 21. desember 2011 Hva synes dere? Synes listen var evig lang over alle hovedkategorier! Blar og blar for å komme gjennom alt. Hei For å få forsiden mindre kan man huke vekk enkelte forum som man ikke følger så mye med på. Hvordan man gjør dette kan dere lese om i denne artikkelen + andre endringer som vi har gjort: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article717436.ece Håper at dere synes at det blir bedre etthvert, er jo alltid litt uvant i starten
Mandalas Skrevet 21. desember 2011 #17 Skrevet 21. desember 2011 Ser ut som det jeg skrev ikke kom med. Det blir selvsagt bedre etterhvert når man venner seg til det. Men det som plager meg grenseløst er at alle de siste innleggene (de to ukene ca) bare er *poff* borte!! Selv på min egen side kommer det ikke opp nyere innlegge enn 14.des. så den gode tråden jeg feks skrev i igår kveld har bare forsvunnet.
Gjest Ann-Mari Skrevet 21. desember 2011 #18 Skrevet 21. desember 2011 Ser ut som det jeg skrev ikke kom med. Det blir selvsagt bedre etterhvert når man venner seg til det. Men det som plager meg grenseløst er at alle de siste innleggene (de to ukene ca) bare er *poff* borte!! Selv på min egen side kommer det ikke opp nyere innlegge enn 14.des. så den gode tråden jeg feks skrev i igår kveld har bare forsvunnet. Hei The Power, Vi holder på å rulle ut de siste innlegge nå, så de siste innleggene dine skal dukke opp etterhvert.
Marianne/Thomas Skrevet 21. desember 2011 #19 Skrevet 21. desember 2011 Hei, Jeg kan ikke finne mine tidligere innlegg jeg har hatt med andre personer her inne. Hvor finner jeg dette? Hvor finner jeg terminklubben min som er mai 2012??
Gjest Ann-Mari Skrevet 21. desember 2011 #20 Skrevet 21. desember 2011 Hei, Jeg kan ikke finne mine tidligere innlegg jeg har hatt med andre personer her inne. Hvor finner jeg dette? Hvor finner jeg terminklubben min som er mai 2012?? Hei Marianne/Thomas, Vi jobber med å få på plass alle terminklubbene og andre klubber. Siden dette må restruktureres tar det dessverre litt tid. Terminklubben din som er mai 2012 er ikke kommet helt på plass enda, men den kommer etterhvert. Beklager at du må vente en liten stund før klubben er oppe å går igjen.
Marianne/Thomas Skrevet 21. desember 2011 #21 Skrevet 21. desember 2011 Ok, den er grei. Da venter jeg til terminklubben min for mai 2012 kommer opp. Men innleggene som jeg har skrevet tidligere da? Skal ikke disse egentlig ligge i profilen min under alle innlegg osv? Eller får jeg ikke opp disse før terminklubben 2012 er på plass?
Mrs Smith Skrevet 21. desember 2011 #22 Skrevet 21. desember 2011 Sjelden vi mennesker er positiv til forandringer. Forumet er uvant, men det ser oversiktelig og om 2 uker er vi sikkert vant med det og har glemt det gamle ;-)
Gjest Ann-Mari Skrevet 21. desember 2011 #23 Skrevet 21. desember 2011 Ok, den er grei. Da venter jeg til terminklubben min for mai 2012 kommer opp. Men innleggene som jeg har skrevet tidligere da? Skal ikke disse egentlig ligge i profilen min under alle innlegg osv? Eller får jeg ikke opp disse før terminklubben 2012 er på plass? Det skal ligge under profilen din ja, men det kan tenkes at det vil ta litt tid før de dukker opp her.
Cat.68 Skrevet 21. desember 2011 #24 Skrevet 21. desember 2011 Jeg synes dette virker kjempegreit jeg. Er vant med lignende layouts fra andre sider. Så dette var opptur for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå