Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 http://rannveigheitmann.blogg.no/1324272485_1_dag_p_overtid.html tror hun hadde vært myyyye penere uten denne sparkelen i ansiktet, og kanskje en litt mer naturlig hår farge?!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 Hallo, hva ver meningen med å baksnakke folk på denne måten? Å legge ut bilder av henne.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 Synd så mange unge jenter leser bloggen hennes, så senest for noen uker siden to unge jenter smøre concealer på leppene sine og kniste og lurte på om de nå lignet mer på heidi alexandra... Håper døttrene mine får erna solberg og operah winfrey som forbilder fremfor dem
FrkKværner Skrevet 21. desember 2011 #4 Skrevet 21. desember 2011 vell, nå har hun en offentlig blogg så da ser jeg ingen grunn til å ikke kunne legge med en link til bloggen hennes. hun ser ut til å være ei pen jente, under all sminken da..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2011 #5 Skrevet 21. desember 2011 Oj, herregud.. Haha.. Håper også jeg klarer å få datteren min til å bli opptatt av andre ting enn utseendet. Greit at man vil se bra ut, men et sted går grensen. Naturlig bra - gjerne det. Dollete til tusen uten at man kan se et snev av hvordan personen egentlig ser ut pga all sminke og fake ditt og datt - gude hjelpe meg.
*juble juble* Skrevet 21. desember 2011 #6 Skrevet 21. desember 2011 Syns det er leit at hun er så opptatt av utseende... altså ... gaaaaaaaaaaaaaaah... tror forresten at babyen er født og heter nathaniel casander.. eller noe i den duren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå