Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor på en liten plass. Vi har en liten butikk med parkeringsplass rett utenfor. Idag da jeg var ferdig å handle og skulle sette ungene i bilen hører jeg barneskrik. I bilen som står ved siden av min ligger det en liten baby i en stol og hyyyyyler!!! Ingen mamma i nærheten, så jeg sto der litt og venta. Vinka og banka på ruta og prøvde å få babyen til å roe seg på den måten (ja teit). Til slutt åpna jeg døra og rugga litt på stolen og strøk babyen på kinnet til han roa seg ned litt.. Til slutt etter 15 minutter kommer mora!! Hun såg sur ut, sikkert fordi jeg hadde åpna døra, vet ikke, men hun satt seg bare inn og kjørte.. Hva i H*** får en mamma til å forlate babyen sin inni en bil i minst 15 minutter??? Det var ikke galt av meg å åpne døra for å roe ned babyen vel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde gjort det samme, samt skrevet ned bilnr og meldt henne til barnevernet.

Skrevet

Jeg hadde gjort det samme som deg, eller faktisk gått inn i butikken og ropt ut at det ligger en liten baby forlatt i en bil og hylskriker. Kanskje mora hadda skjønt at dette var uhørt. Man går ikke fra barn alene i bil, hva om bilen begynner å brenne (det har skjedd).

Nok et eksempel på ei som ikke skulle hatt barn.

Skrevet

Den eneste som gjorde feil her, var mora.

Skrevet

Jeg hadde tatt med babyen inn på handlesenteret mens jeg hadde ringt politiet.

Er nesten 10 minus her.

Stakkars baby.

Skrevet

Har vært i samme situasjon, bare at det var sommer og forjævlig varmt. Jeg ringte politiet, som var der etter fem min (og hadde med ambulanse), de knuste vindu i bilen og fikk ut babyen. Han var fin i formen, men ambulansefolka sa at det hadde ikke gått lang tid i den varmen før han vile fått store problemer. Vet ikke hvordan det gikk etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...