Gå til innhold

Blir rimelig sjokkert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

... er første gang jeg er inne på dette forumet og leser. Må virkelig si at jeg blir sjokkert over hvordan enkelte av dere ordlegger dere i debatter. Skjeller hverandre ut og kaller hverandre for idioter og gud veit hva. Flere av dere opptrer som reineste moralpolitiet som rakker ned på andres, i deres egne øyne, udugelighet som foreldre og mennesker. Den som er uten synd får kaste den første stein sier nå bare jeg. Si meg - er det voksne folk her eller ikke? Tror dere at selv om dette er et anonymeforum, så kan man slenge ut av seg hva det skulle være?

Det er helt greit å være uenig, men da får man virkelig argumentere for hvorfor man er uenig og la meningene sine gå på sak og ikke person.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er et fåtall som kommer med stygge usaklige kommentarer, og som rakker ned på andre. Men de er til gjengjeld veldig aktive og synlige - har antakelig litt trasige liv.

Det hadde nok vært en høyere aktivitet her, om tonen var hyggeligere og preget av gjensidig respekt.

Skrevet

Men er det ikke moderatorer her som kan luke ut "verstingene" da? Det er jo nesten ikke en debatt her som ikke blir ødelagt av sure kommentarer og spydige oppgulp.

Skrevet

Er så enig. Jeg skrev et innlegg her om dagen med noe av det samme som deg :-)

Skrevet

Syns forøvring det er interessant å observere at "ufine skribenter" glimrer med sitt fravær i denne tråden....

Skrevet

Vet ikke hvor lett det er for moderatorer å fange opp disse oppgulperne, dersom innleggene deres ikke rapporteres.

Men får jo håpe at de skriver en form for advarsel om de oppdages, og at konsekvensen blir utestengelse om det ikke blir skjerpings.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...