Gå til innhold

Hjertelyd 153 slag, gutt??


dorri

Anbefalte innlegg

Var hos jordmor idag! Fikk høre en deilig hjertelyd:-) 153 slag i min, det må vel være en gutt? Noen som har erfaring med hjerteslag og kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

oi oi kanskje vi får jenter da. Skal på ultralyd den 9 så da blir det veldig spennende å se:) gleder meg så til å vite om det er en jente eller gutt som har flytta inn her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..har selv ligget på 155/min hele tiden. Og her er det uten tvil gutt (4ul så langt ;) er 27uker). Så tror det er veldig tilfeldig... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare få fortelle noe! Jeg var hos en kvinnedoktor og tok 3D UL 29. desember og jeg spurte om nettopp det der..

Han sa til meg at det der er bare noe rør.. Her i Norge sies det at over 150= jente og under = gutt, mens i Tyskland så bruker de den samme teorien, bare omvendt!! Jepp... Over 150= gutt og under 150= jente. Så såååå usikker er den altså! :o) For noen vil det jo alltids stemme etter som det er 50/50 sjanse, men det kommer visst veldig an på babyens aktivitet rundt den tiden hjertelyden blir målt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter jente og de to gangene de har hørt etter hjerteslag til nå har de ligget på hhv. 160 og 165/min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta mi lå lavere i hjertelyden enn det gutten i magen gjør nå. Spurte JM om dette, hun sa det var bare tullball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja virker nok som det ikke har noe sammenheng. Men nå skal jeg endelig på ultralyd på mandag! Gleder meg helt sykt til å finne ut hva det er. Blir like glad uansett hva. Er bare så spent! Skal dra rett til byen å kjøpe enten rosa eller blå body. Blir mitt aller første kjøp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...