Gå til innhold

konstant uvel og ekkel i magen...


Lillis16

Anbefalte innlegg

å være kvalm er en ting, men jeg føler meg rett og slett uvel i magen mesteparten av døgnet. En god blanding av mageknip,oppblåsthet,urolighet liksom... Om natta våkner jeg hele tiden fordi jeg må snu meg og legge meg bedre til rette på grunn av magen. At buksene presser på føler jeg litt også selv om jeg ikke har noe mage. Føler meg bare rett og slett litt "ekkel" i magen... noen andre som har noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, Velkommen til klubben. Anbefaler ingen medlemskap i dinna bedritne klubben. Håper det kommer seg snart. For meg og deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fytti katta.. Jaa!!

 

Kvalmen er ikke den værste lengre, heldigvis.. men er konstant uggen i magen... Og har noen promper som er sÅ sure at jeg mÅ gÅ utav rommet selv!! Haha!! Ingen forteller en om sÅnne symptomer, nei!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe kan ikke annet en å le.... så sant , så sant... men det går heldigvis litt i rykk og napp dette her.... syns det er litt ekkelt å sove om natta... føler de vanskeli å sove på magen selv om der ikke er noe mage... så de blir mye snuing. Kan også våkne av at jeg er kvalm... blæh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til ting roer seg litt nedi der ja. Er plutselig mye mere kvalm og uffen enn jeg har vært. Meen men! Får se frem til de dagene det endelig gir seg :) Om det blir om 4 uker eller 4 måneder....eller en gang uti August :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

måtte kjøpe meg gravidbukse for magen sto som en ballong!.. Skulle trodd jeg var 5 mnd på vei.. men så begynte jeg å tenke over at jeg ble fort kvalm når jeg spiste mat, plutselige "strekksmerter" i magen og livmoren og kjempepress i magen rett og slett og kunne dette være en forstoppelse...? Jeg har jo faktisk ikkje vært på do på lenge.. Så idag tidlig tok jeg sånn tabletter mot forstoppelse, kjøpte meg Aktivia youghurt og nå skal de bare spises grovt brød o.l... venter spent på de 8-10 timene de tablettene tar, men jeg har faktisk vært på do allerede en gang og jeg begynner å føle meg mye bedre i magen. Så jeg sier de bare...pass på at dere får gå regelmessig på do. Når man er gravid produserer man mye mer kvinnelige hormoner som gjør at ting går tregere i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...