Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 I slutten av nov startet jeg på en pencilin kur og som følge av dette fikk jeg en kraftig uvi. Et par uker etter kom jeg meg til legen og fikk ny kur. Nå, fire dager etter avsluttet kur for uvi, har det begynt å svi igjen.. Vil det si at jeg fortsatt har uvi? Har også prøvd sopp behandlig, noe som har hjulpet på utflod osv..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 Ikke sikkert det er UVI HI. jeg har hatt mye sviing for noen år tilbake men så prøvde jeg canestensalve og det hjalp meg med engang:) verdt å prøve da:) lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 den varte nesten 6dager med tre tabletter for dag.. SÅ skulle tro at det fikset det da.. men nå er jeg imidlertid blitt like forkjøla igjen på samme måte som da jeg fikk den første pencilinkuren som utløste sopp og uvi.. kjenner jeg blir gal:( Føler immunsystemet er helt utenfor etter disse kurene..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Kanskje du burde prøve Hiprex som forebygger UVI, det er en tablett du tar daglig som forsurer miljøet i blæra. Tranebær som du får kjøpt reseptfritt kan også hjelpe, drikk så mye vann du bare orker. Viktig at du får tømt blæra godt når du tisser. Kan være du trenger en mer bredspektret antibiotika. Diflucan, en tablett du svelger. Er veldig effektivt mot sopp, mye mer effektivt enn Canesten. Du får den på resept. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå