Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Hvis du kunne spolt tilbake noen/mange år. Hvordan hadde du valgt livet ditt hvis du kunne velge? Hva ville du gjort annerledes? Hva vil du i fremtiden? Jeg hadde jo sett for meg den store flotte kjernefamilien, men jeg er ikke sammen med barnefar lenger, så jeg lurer på hva fremtiden bringer nå. Ønsker meg mange barn, en engasjert barnefar, hus og noen husdyr i fremtiden..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 NEI ! Hater livet mitt :-( Ville spolt livet tilbake 10 år !!!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 Har aldri planlagt livet mitt eller sett for meg hvordan det vil bli. Har selvfølgelig lurt på hvordan det blir, men ikke i den grad at jeg er misfornøyd med livet mitt nå. Har gått gjennom mye vondt og gjort mye jeg angret på. Men vil ikke gå tilbake og endre på noe. Livet mitt er slik som det er, ferdig med det. Er ikke alltid fornøyd, men men.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 Tiden som er gått får man aldri igjen, men ja.. jeg skulle ønske mye hadde vært anderledes..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Jeg visste aldri hva et godt liv var, så jeg har ikke forestilt meg hvordan det skal bli. Jeg levde 5 år med faren til eldste barnet mitt. Det var 5 år med mishandling, psykisk og fysisk terror. Men igjen så hadde jo mamma også disse forholdene, så for meg var det jo "greit nok". Så traff jeg mannen min, som behandler meg som en prinsesse! Vi har like verdier, elsker hverandre og alt stemmer. Så jeg vet nå at DETTE er det livet jeg vil ha, og det har jeg
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #6 Skrevet 20. desember 2011 Føler jeg har vært utrolig heldig med en del ting i livet, men det er jo ikke noe man kan snakke om med andre. MEN jeg er heldig å ha en utrolig snill mann, som jeg elsker og som elsker meg tilbake. Vi har det ordentlig godt sammen. Jeg vokste opp med dårlig økonomi, og var alltid "den fattigste jenta i klassen", og det var skikkelig sårt å bli holdt utenfor fordi man ikke hadde råd til å være med. Foreldrene mine har ingen utdannelse, og bare pappa hadde inntekt (den var lav). Selv har jeg en solid utdannelse og dermed trygg og sikker økonomi, det betyr mye for meg, det stresser med veldig å ha lite penger. Jeg har to flotte unger, som gjør meg glad og stolt.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #7 Skrevet 20. desember 2011 Jeg skulle ønske at jeg tok mer utdannelse mens jeg var i begynnelsen av 20 årene.. Jeg angrer på at samboeren og jeg ikke kjøpte leilighet for 12 år siden. Da ville vi tjent en haug med penger. (Eier egen leilighet nå) Og jeg synes det er trist at det tok så mange år av livet mitt å være nedfor og lei. Meeen. Jeg lærte noe av det og gitt. Det har gjort meg sterkere og jeg har stor forståelse for andre som sliter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå