Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Vi er 2 voksne og ett barn.og dessverre blir det sånn i år.vil ikke gå nærmere innpå hvorfor men blir vel koselig for det:)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 Har vært alene i mange år jeg. Da mener jeg alene som i helt alene. Men storkoser meg fordet. Lager meg god mat og ser mye på tv. Pynter og tenner lys. Stille og rolig. Men i år feirer vi borte, så gruer meg litt. Men det blir nå koselig fordet.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 Dere er jo ikke alene. Dere er 2 voksne, og et barn Alene for meg er noe helt annet, og noe jeg kunne valgt om jeg likte det. Alene voksen med barn og å feire jul hjemme. Da er en mer alene, for en sitter kvelden alene etter barna er i seng.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 Æh... Dere er jo ikke alene! Dere er jo 3 personer. Vi er 3 personer på julaften hvert år, vi. Sånn vil vi ha det, i min familie er vi veldig hjemmekjære; julaften er vi hjemme.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Du er jo ikke alene... Vi blir 2 voksne og 3 barn. Gleder meg. For mangen år siden jobbet jeg ved 1881. Da var det mangen eldre som ringte inn. De gråt og fortalte de var helt alene i julen. DET gjorde inntrykk. Forferdelig trist å tenke på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå