Gå til innhold

Slemt av meg å flytte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bosatt i Oslo med et barn på 6 mnd, bf bor 10 min fra oss men har ingen kontakt...

Er det da slemt av meg å flytte til Nord norge?

Har verken kontakt med bf eller hans familie...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du flytte til nord norge?

Er det der din familie bor kanskje??

Har faren ikke kontakt med barnet heller?

Skrevet

Utgjør vel ingen vesentlig forskjell om du flytter, så lenge han (barnets far) likevel ikke benytter seg av den korte avstanden. Men det som kan være greit er jo å kanskje bosette seg i nærheten av en flyplass som flyr til Gardermoen, i tilfelle kontakten gjenopptas når barnet blir større. Mye verre å bo ytterst på Senja eller i Lofoten enn å feks bo i Tromsø eller Alta når man skal sørover en tur.

Skrevet

Men hvorfor er det alltid vi mødre som må ta hensyn til fedrene?? GRR!

Skrevet

Jeg har bodd der tidligere, da jeg var lite, har venner og familie der. men har venner og familie her i Oslo også.

Bf har ikke kontakt med vårt felles barn nei. Han hadde det tidligere men ikke nå mer.

Skrevet

Han har hatt litt kontakt med barnet rett etter fødsel, men sluttet å høre fra han.

Skrevet

Her er det vel strengt tatt barnet det skal tas hensyn til?

Utrolig hvor egoistisk tankegang du og flere har, 21,33, det første som slår deg er at mor ikke må ta hensyn til far, og du skjenker ikke barnet en tanke!

Skrevet

For barnet er det kanskje verre å bo ti min unna en pappa som ikke vil treffe h*n enn 150 mil unna.

Jeg hadde flytta, uten tvil! Jeg har i grunn vært i samme situasjon. Med en barnefar et par km unna som ikke ville ha noe kontakt. Vi flyttet 65 mil, og bodde der tre år. Nå er vi tilbake i hjembyen og bor ti min unna barnets farmor i gåavstand. Vel, vi har like lite kontakt uansett hvor vi bor. Og jeg tror det kan bli tøft for sønnen når han får vite at farmor faktisk bor så nærme oss uten å ville treffe han.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...