Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Jeg ønsker ofte og ta x-en til bake, slitsomt til tider og være alenemor på fulltid og skulle ønske at jentungen skulle få kjenne faren sin... Men så har man jo delen som kalles sikkerhet, x-en var ikke snill mot meg eller (da) den ufødte. Noen gode ideer til å "kvele" slike tanker?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 Du må snakke om det !! SNAKK SNAKK !! Prøve å huske tilbake på hvordan det var. Snakk med noen som evt kjenner han. Og kjenner deg GODT ! Masse lykke til! Vet hvordan du har det !
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 For meg hjelper snakking lite uheldig vis... Men resten skal jeg gjøre Men blir uansett ALDRI til å ta han tilbake HI
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 Tenk mer på hvordan det egentlig var, og ikke så mye på hva du savner. Eller tenk på det du savner, mens du tenker at dette manglet/mangler din eks av egenskaper. Du blander det å savne noe, med det du ønsket å ha med din eks.....
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Jeg vil også ha min x tilbake. Er helt grusomt som jeg savner han. Fått seg ny kjæreste også seg ny kjæreste også, så det gjør det bare verre. Kommer til å bli den verste julen noensinne Uff slik jeg angrer på at jeg gikk ut av forholdet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå