Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Vi vokser ut av stasjonsvogna vår i 2012! :-)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 Toyota Landcruicer 8-seter, dyr men utrolig driftsikker og sikker bil ! Vår er 11år gammel og vi har ikke hatt noen verkstedutgifter med den foruten bytte av vanlige slitedeler..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 Kanskje på tide og stoppe ynglinga..Er nok av barn i denne verden..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 22:23 litt misunnelig???????????????
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #6 Skrevet 20. desember 2011 Er du gal.. misunnelig.Har bare ett og det holder,Kan ikke skjønne at folk kan få 4 barn.Hjelp for en jobb.det hadde jeg ALDRI orket.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #7 Skrevet 20. desember 2011 chrystler voyager, 7 seter.. 5 barn
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #8 Skrevet 20. desember 2011 Jeg kan ikke skjønne at folk bare får et barn, DET hadde ikke JEG orket!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #9 Skrevet 20. desember 2011 hvorfor ikke .tror 4 er mer enn 1 .alt som må følges opp.men kanskje lettere med to på en måte .for da har de alltid noen å leke med.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #10 Skrevet 20. desember 2011 Hadde blitt for kjedelig rett og slett for min del, har 2 og vi er fornøyd, verken for mange eller for få Selv om du er fornøyd med en og syns det er mye så betyr det ikke at vi syns det er mye jobb med 3 Vi har en i skolealder, en i barnehagealder og en baby. Og jeg elsker hverdagen, har verken for mye eller for lite å gjøre. Vi er alle forskjellig Jeg har forståelse for at noen velger å ikke få barn, mens andre nøyer seg med kun et, noen syns 2 er perfekt, vi syns 3 er perfekt, men noen vi kjenner har 6 der alle er planlagt og vil gjerne ha fler
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #12 Skrevet 20. desember 2011 Vi har mazda 5, men skal bytte til ford s-max, har bare 3 barn vi da Men mazdaen blir for trang siden det ikke er plass til tre barnestoler i baksetet og da må det ene barnet sitte bakerst, men da blir det trangt til vogna igjen. Vil ha alle barna plassert i baksetet av bilen
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #13 Skrevet 20. desember 2011 22.23 Vi har 6 barn,venter nr 7 på nyåret. Og ja alle er planlagt,og har samme far. Vi kjører en Carawelle 10 seter(minibuss).
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #14 Skrevet 20. desember 2011 Takk for tips.Har prøvd den mazdaen med 7 seter, men det var utrolig upraktisk, vanskelig å få festet barna som sitter i "baggasjerommet". Men likte skyvedørene. Dersom vi kjøper ford tror jeg det blir ford galaxy, som er litt større enn s-max, men er ikke helt overbevist. Ellers så er jo caravelle et alternativ, men redd for at det er som å kjøre en buss. Noen ønsker ett barn, andre vil ha flere, vi hører til i sistnevnte gruppe. Verden er kanskje overbefolket, men våre nordligste fylker er ikke det, tvert imot... hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå