Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 hvordan kan man vite om barna trives i bhg/skole? får jo ikke mye ut av de når man spør.. noe man bør se etter*? hvordan stille spørsmål som er mer interessant å svare på? gutten min er 4 år og fårr vite nå at han leker best med litt yngre barn og helst med en og en.. trekker seg fort unna om det bli mye bråk/ støy rundt han.. kan lett miste litt fokuset om det er mye styr rundt han.. men er fornøyd og god gutt jenta mi er 8 og er vanskelig å få noe ut av.. alt er liksom bra når vi spør..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 Jeg har også både skole og bhg-barn, og ved middagsbordet spør jeg alltid to spørsmål: 1. Hva var de kjekkeste du gjorde i dag? 2. Hva var det kjedeligste du gjorde i dag? Da tenker ungene så høyt at jeg hører det knaker - og det blir alltid en fin samtale rundt bordet. Heldigvis så tar det positive over for det negative de opplever - så det tar jeg som et positivt tegn. Jeg svarer selvsagt på samme sprsmål jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå