Gå til innhold

brystpumpe, elektrisk eller manuell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å ser på brystpumper nå, ser at de skriver på den manuelle at denne er minst like bra som den elektriske.

Jeg har alltid tenkt at elektrisk er best, og at det bare er strev med den manuelle..

Noen her som kan komme med noen tips? er jo faktisk dobbelpris på elektrisk, så sparer jo gjerne det om man kan :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en manuell som gjorde kjempevondt, og jeg fikk det ikke til i det hele tatt, det kom bare noen dråper, syntes det var kjempeekkelt.

Så leide jeg en på apoteket, en elektrisk, og da flommet det ut, og var ikke ubehagelig i det hele tatt. Så jeg anbefaler absolutt det siste.

Men har hørt veldig mange forskellige meninger og erfaringer om det, så det er vel stor forskjell fra person til person ;-)

Skrevet

Hvis du trenger brystpumpe, kjøp elektrisk. Manuelle er bortkastet penger. Vær klar over at det ikke er alle som trenger det da. :)

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Jeg kjøpte Avent sin elektriske pumpe, og den kan brukes både manuelt og elektrisk.

Må innrømme at jeg aldri har brukt den manuelt, da jeg har vært veldig fornøyd med den elektriske. Høres litt tungvint ut med manuelt, spesielt hvis man må sitte lenge.

Skrevet

takk for svar! Da får det bli en elektrisk, om jeg trenger det da! Trodde det var sånt man måtte ha jeg. Kanskje bare vente til etter barnet er født å se om man trenger det da :)

Skrevet

Jeg synes det var veldig deilig å ha, pumpet ut litt på kveldene og frøs ned, så hadde jeg mulighet til å dra en tur på butikken helt alene mens mannen var hjemme med den lille sultne ;-) Gutten min var veldig krevende på ammingen i begynnelsen, men drakk samtidig veldig fint brystmelk på flaske, så uten pumpingen hadde jeg ikke kommet meg noen steder tror jeg, hadde måttet risikere å amme midt i matbutikken (eller i bilen kanskje, hehe...)...veldig deilig å kunne ha armene fri og hodet klar en gang i mellom, og bare være ute alene i en halvtime :-)

Skrevet

Jeg hadde manuell med førstemann, og gav opp, jeg har gikt i hendene og det ble rett og slett for vondt å sitte å pumpe. Denne gangen har jeg kjøpt en elektrisk, har lest om folk som både hater og elsker den (isis avent), men jeg gir den en sjanse. Manuell pumpe kan jeg hvert fall ikke ha!

Skrevet

PS! Kjøpte manuell pumpe ny for 600, men fikk den elektriske brukt for 300... på FB-torget. Dama jeg kjøpte den av hadde bare prøvd den selv, og fikk alt like glitrende rent som da det kom fra butikken :) Men jeg SKAL koke det en ekstra gang bar for å være sikkert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...