Mandragora Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Akkurat gått ut i permisjon og ferdig med alle juleforberedelser og babyforberedelser, men har et hus som må vaskes. Energien er absolutt til stede men ikke kroppen 18 dager til termin, men skal ta KS i romjula, så bare en drøy uke til han er her!!! Skulle fått gjort så mye men min snille samboer kommanderer meg til sofaen, han må jo bare ta alt!! Har såå dårlig samvittighet men kjenner at jeg ikke orker så mye nå. Andre som har det slik???
<3 januar 2012 <3 Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 Jeg har også akkurat kommet ut i permisjon:) Det er jo en del som skal gjøres, men energien er virkelig begrenset:) Man er ikke gravid så mange ganger i livet, og det er lov å være sliten å sånn når man er så nær:) Det tar på å være høygravid:) Mannen min er snill å hjelper meg masse:) Jeg er vandt til å liksom klare alt selv, ikke fordi ikke mannen min ville hjelpe, men fordi jeg liksom bare skal klare alt mulig selv:) Men nå som jeg er såpass nær termin så orker jeg ikke alt og klarer ikke alt:) Vi skal feire bursdagen til mannen min om to dager! Jeg tenkte jeg skulle ha alt ferdig til den tid! Slik at jeg kunne bare slappe av på julaften:) Men det er en del å gjøre før den tid:)! Så tror jeg kommer til å være ganske sliten etter morgendagen:) Juletreet er da hvertfall på plass, så får jeg bare rydde, bake, vaske og pynte i morra og overimorgen:) Tror alle orker mindre sånn på slutten:) Det er nok helt riktig at man trenger permisjon sånn tre uker før termin:)! Jeg har lært meg å ta i mot hjelp, mannen din vil sikkert som min: passe på at mamman og beibin har det bra:) Og hjelper med glede til:) Så ikke ha dårlig samvittighet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå