Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Vært røykfri i tre uker nå, det har gått over all forventning.. MEN...jeg småspiser noe så grundig Hva gjør jeg med dette? Jeg vet jo egentlig løsningen, men det er vanskelig. Hjelp meg noen?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 Jeg tygde tyggis. Kjøpte forskjellige smaker og tygde i stedet for å spise. Så flink du er:) Gratulerer med et liv som ikke-røyker
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 Takk * Noterer tyggis i usunne mengder på handlelista* hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå