Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Mitt barn tåler ikke Vanillin - kjemisk vanlije. Han reagerer med å bli ganske så hyper. Noe mat ditt barn blir veldig aktiv av?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 Hjemmelagde cookies. Vet ikke akkurat HVA det er han reagerer på men det må vel bare være en kombinasjon av ekstreme mengder sukker og fett. Han begynner ihvertfall å gråte etter inntak av en halv, så det har han nok smakt for siste gang, dessverre
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 ADHD her også. I tillegg til vanilin, hvitt sukker, enkelte e-stoffer (søtningsmidler og fargestoff) og pga allergi unngås gluten og laktose
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Allt av sukker.... og da spesielt cola.. pez...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #6 Skrevet 20. desember 2011 Nei, mine barn blir ikke hypre av noen typer mat, et morsomt selskap derimot kan få dem ganske så elleville.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #7 Skrevet 20. desember 2011 Julebrus ! Helt syk reaksjon, han henger i gardinene. Vet ikke helt hvilket stoff det er han reagerer på i julebrusen da. Kanskje det er vanilin. Hvilke andre varer finnes det i ?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #8 Skrevet 20. desember 2011 vanilin er bl.a i kjeks o.l det er endel fargestoffer (e-stoffer ) i brus, og søtningsmidler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå