Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Jeg er sånn i tvil.. Jeg har litt lyst på det, men samtidig er det mye styr. Samboeren min bryr seg ikke i det hele tatt, og mener vi kan droppe det. Vi har ingen barn enda... Hva gjør andre i samme situasjon? Skjønner det er noe annet når man har barn. Vi skal bort på selve julaften men kommer hjem igjen om kvelden. Skal være hjemme på dagtid også, bare bort på middagen liksom
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 Hva tviler du egentlig på? Om du gidder å kjøpe et tre og pynte det? Det er helt opp til deg! Ingen presser deg. Vi hadde juletre hvert år før vi fikk barn, men det var noe vi giddet da;) Det var vår glede.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 Men om du har litt lyst - er det noe å tenke på da?? Er jo bare å kjøpe juletre og pynte det, hvor mye "styr" er det da??? Skjønner ikke at noen syns at det er sånt styr med den minste ting....
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 Første år vi hadde juletre, var mannen ikke gira. Vi hadde ikke barn. Jeg kjøpte inn lekker julepynt i rødt og gull og juletre, julebelysning og juletrefot. Han ristet på hodet når jeg kom drassende på dette, men hjalp meg med å sette treet på plass og ordne belysning. Ristet på hodet og sa dette var tullete bruk av penger. Dro så på jobb. Jeg pyntet vidre alene, når han kom hjem sa han det var fint. Sa ikke noe mer. Alle år etterpå er det han som er juletresjef, to barn har vi fått og 9 år er gått. Jeg foreslo at vi kuttet ut tre i år, siden vi skulle reise bort. Jul uten juletre???!!!! Mannen trodde jeg var gal ;-) Sånn kan det gå :-)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Jeg hadde en liten edelgran til og med det året jeg var singel og jobbet slik at jeg ikke kunne dra hjem til foreldrene mine:9 Etter vi fikk barn gikk vi over til kunstig tre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå