Gå til innhold

Lov å være skuffa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min har en onkel som også er gudfar. I dag fikk vi julegavene fra svigers og onkelen. Innpakkningen til gaven fra onkelen var ødelagt, og man kunne se hva gaven var. Det babyen får er et par tynne votter fra Reflex...... Ble faktisk ordentlig skuffa jeg. Onkelen er stinn av gryn, og ungkar. Mannen min ble ganske flau og skuffa han også..... Og ikke kom med kommentarer om hvor utakknemlige vi er og kravstore, det er ikke det det handler om. Jeg har også et gudbarn og vi gir alltid litt dyrere gaver til han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov å være skuffet og det lov å tenke at giveren tjener masse penger....

Skrevet

Det er det tåplig å bli skuffet over. Hva du velger å bruke på ditt gudbarn er helt uvesentlig her.

Skrevet

Synes ikke man kan forvente å få noe annet enn votter til en liten baby av en onkel.

Hva hadde du forventet egentlig?

Synes verden er et sykt sted når folk blir skuffet fordi de ikke får dyre og eksklusive gaver. Blir glad av alt mer eller mindre jeg. Lært å være takknenmlig for det jeg får

Skrevet

Ja, du har lov og bli skuffet. Det hadde jeg også blitt.

Men visst denne karen er ungkar og sprellemann så tenker han kansje ikke så langt? Mannfolk er litt korka vettu:p Så uten et kvinnfolk som handler gavene vet de ofte ikke hva de skal finne på ;)

Skrevet

Hva er greia med å være gudfar? Det betyr tydeligvis at ungen skal ha ekstra dyre gaver?

Hva tror du babyen tenker om dette? At onkelen ikke bryr seg?

Svaret på alle spørsmålene er at du har ingen grunn til å være skuffet.

Og hvilken rolle spiller det at onkelen er ungkar?

Skrevet

Min sønn har en onkel som ikkje kjøpte gave første jula til lillegutten vår. Dvs han fikk gave, men det var et gavekort. Etterhvert som guttungen ble eldre forandret gavene seg, det var tydelig at onkel syns det var mer gøy å handle til han når han ble eldre.

Så det kan rett og slett være det at onkelen til ditt barn ikke helt vet hva man kjøper til babyer, disse babyene er gjerne ikke så viktige for andre enn foreldre (og besteforeldre) vet du ;) Er jo ikke så morsomt med "bare" en baby, den har liksom ikke blitt noen "ordentlig" person enda (for andre enn oss foreldre da)

Skrevet

Jeg tenker at hva denne gudfaren er revende likgyldig. Han har brukt tid, energi og penger på julegaven og det syns jeg faktisk burde holde. Hva skjer med at det er tanken som teller?

God jul da. Håper virkelig dere ikke er på min gaveliste i år.

Skrevet

Her kjenner jeg at jeg blir skuffet over Hi. Synes IKKE du har noen grunn til å være skuffet og håper du oppdrar ditt barn bedre enn dine foreldre har oppdradd deg.

Skrevet

Hallo... det er en baby.. hvor skuffa blir babyen liksom? Babyen blir god å varm av votter, det er omtenksomt :-) Å faktisk, det er ikke alle mannfolk som er superflinke å handle gaver. Kan hende gavene blir annerledes andre år når barnet er større og onkelen lærer barnet å kjenne på en annen måte?? Vær nå takknemlig for det man får!! Tanken som teller...!!

Skrevet

Jeg tror faktisk det er din svigermor som har handlet den gaven og at Onkelen som er singel OG mann ikke har tenkt på gave i det hele tatt. Slik som de fleste menn er. Både single og gifte.

Skrevet

Mine barn er 7 og 4 år og har i år fått gave fra onkelen (han er fadder for de begge). Men jeg har aldri blitt skuffa av den grunn

Skrevet

Jeg syns det var en helt ok og fin gave jeg.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...