Gå til innhold

Hva syns dere om navnet vanessa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen spørte om jeg likte det navnet, jeg er litt usikker. Besteforeldrene mine gruet seg når jeg sa det:/ Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, var min første tanke, dessverre!

Skrevet

Liker ikke det navnet nei.

Det tilhører samme dollete jålenavnbås som Jessica, Michelle og andre forsidepikenavn i Vi Menn.

Skrevet

Det lyser forsidepike i Vi Menn lang vei av det navnet.

Skrevet

Hehe, ok ! Nå mista jeg hel lysta på det!

Er det noen som har fine forslag til navn?

Syns emma, linea og linn er ganske fine navn. Men er så mange som heter noe sånt igjenn. Hva tenker dere?

Skrevet

Jeg ville ha metodisk gått igjennom navneguiden og skrevet ned de navnene du liker. La mannen gjøre det samme om så, men mannfolk er sjelden så gira at de gidder. Da kunne dere ha snevret inn navnene sammen.

Jeg gjorde dette, for ville ikke ha slike som du nevner selv om de kan være fine. Da hadde jeg et utvalg navn som jeg diskuterte med typen. Det ble at typen falt for et av de tvert, og sånn ble det:)

Skrevet

Jeg liker det utrolig godt faktisk, hadde vi fått en datter hadde vi tenkt å bruke det navet som mellomnavn

Skrevet

Kjenner ei som heter det, og hun er vidunderlig. Derfor digger jeg også navnet :)

Skrevet

Mannen min likte godt Jessica og et par dager sa jeg meg enig i at barnet kunne hete det. Men nei, jeg klarte bare ikke venne meg til det. Er det neo jeg ikke vil ha, så er det et bimbobarn ;) (når hun blir voksen altså).

Vanessa er, som andre har skrevet, samme kategori...

Skrevet

Jeg ville ha styrt unna både Vi Menn-navn som Michelle, Vanessa etc, og også mainstream-navn som Thea, Oda, Emma osv. Det finnes mange navnebøker der ute, og særdeles mange navneforslag også på internett.

Husk at det er et navn som barnet skal kunne leve med hele livet, både som 4-åring, som yrkesaktiv 35-åring, og som gammel 75-åring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...