C.L.H85 Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Alle bildene fra fødsel, de første dagene på sykehus og de første ukene hjemme.... Borte fordi datan ikke ville mer:( Samboeren trodde han hadde sikkerhetskopiert dem, men den gang ei:( Sjekket hvor mye det ville koste å redde filene... mellom 5-8000 kr... Noe vi overhodet ikke har råd til nå. Så da har jeg ikke noen bilder av min førstefødte fra da hun kom til verden:-((( Veldig trist.... Så overfør filene deres til en ekstern hardisk jenter... Uhellet kan være ute.
Jojo x3 Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 Ånei ånei, ble lei meg på dine vegne nå. Er det ingen dere kan låne av? Avbetaling? Ville aldri foreslått avbetaling utenom, for det er bare tull, men i dette tilfellet... Enig med deg ang sikkerhetskopiering, vi har kopiert alt over på ekstern harddisk som vi oppbevarer et annet sted enn her hjemme!
Babyønske �� Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 Uff da. Har vært ute for det samme. Utrolig surt. Vi valgte å bla opp 10000 for å få de tilbake vi da. Vi lærte også og har nå alle bilder lagret online( noe som heter Dropbox). Vi hadde også ekstern harddisk en periode, men har nå alt online.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 Oi, så utrolig kjipt!!! Synd at det må være så dyrt å redde noe så minneverdig!! Jeg har tenkt på det samme, så her sletter jeg ingen bilder, bare kjøper nye minnekort. Har tenkt å gå til innkjøp av en ekstern hardisk også.
Fireblade Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Hmm... Det syntes jeg hørtes veldig dyrt ut. Vet du hva som er gale med pc'n? Min mann har reddet datafiler mange ganger her ved å ta ut harddisken fra den ødelagte maskinen og sette den inn i en annen enhet for å hente ut filer. Tar litt tid å kopiere, men skulle ikke koste så mye.. hør med noen andre for sikkerhetsskyld, det ville jeg gjort
Matrosen og Meg:) Skrevet 20. desember 2011 #6 Skrevet 20. desember 2011 Hei! Nå vet jeg ikke hvor du holder til i landet, men om det skulle være i oslo området så har jeg en lignende erfaring som jeg fikk reddet! en dag før hjemmeeksamen skulle leveres, så og si ferdig på pcen, så kræsjet den. dette var jo krise, og jeg dro til spaceworld hvor pcen er kjøpt, fikk beskjed om at dette kunne ta tre uker, og det var ingen garanti på at filene fortsatt ville være der. Jeg gikk da til en forrettning som holder til i lillestrøm sin gågate, husker selvfølgelig ikke hva den heter, men ligger altså midt i sentrum i gågata. Fikk overført filene til hjemmeeksamen samt noen bilder i tilfelle harddisken ble slettet når pcen ble reparert, og jeg betalte 500 kr. Håper du finner en løsning:) og at du holder til i nærheten av lillestrøm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå