Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Hvordan skal jeg få mini til å sove i sprinkelsenga? Hun sov til nå i vugga med lammeskinn under og dyne over. Så ble vugga for trang (hun våknet hele tiden da hun kom bort i kantene med armer og nein) og vi byttet ut med sprinkelsenga (fortsatt inne hos oss). Lammeskinnet vil hun ikke ha virker det som, åler seg ut til kanten for å komme "unna", og ikke f om hun vil sove oppi den senga der. Tør liksom ikke bygge rundt henne så mye heller for hun er så fæl til å dra i alt og så får hun det over hodet og da får hun panikk! Hva kan jeg gjøre for å få henne til å sove i nysenga?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 Hvor gammel er hun? Hvis du ikke vil bygge rundt henne (prøvd med ammepute, forresten?), kan det hjelpe med selepose.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 Hun er 4 mnd. Har ikke prøvd med ammepute, men kan prøve det, den greier hun vel ikke løfte den...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Hvis hun sover greit i vogn kan det være lurt å legge henne oppi vognbaggen oppi sprinkelsenga noen dager for å venne henne til den nye senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå