Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Og hva synes dere er viktigst at jeg kvalitettsikrer: delfiakaka, sarah bernard eller julemarsipan med nougat?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 kvalitetssikrer? Lært et nytt ord du ville prøve å få tatt i bruk?
Himmel og hav Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 Hmm, vrient. Jeg tror det er best at du sjekker alle. Kan ikke risikere at noe ikke er som det skal! Om du tar husmorjobben på alvor, så dobbeltsjekker du til og med ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 hva i all verden mener du med det?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Haha, at ingen forstod den Jeg kvalitetssikrer ingenting, mest fordi jeg ikke er så glad i julegodt. Her tar mannen seg av det
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #6 Skrevet 20. desember 2011 Må si meg enig med "Himmel og hav" her altså! Dette er noe alle gode husmødre bør ta på dødens alvor, det er viktig å være sitt ansvar bevisst!!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #7 Skrevet 20. desember 2011 Du tok ikke spøken, 16:59? Med kvalitetssikring vil jeg anta at HI mener "smakskontrollere" or å ha en unnskyldning for å smake på julegodtet. Hi: jeg ville kvalitetssikret alle sortene...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #8 Skrevet 20. desember 2011 Liker ingen av delene så her er de ikke i hus Men et par ting har jeg kvalitetsikret så til de grader at jeg må kjøpe nytt ;( Fort jula er over er det på tide med en sunnere livstil det er helt klart.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #9 Skrevet 20. desember 2011 Antar ordet HI egentlig mener å bruke er kvalitetssjekker.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #10 Skrevet 20. desember 2011 Ha, ha, tenkte ikke på at det var et lite brukt ord, vi bruker det så mye på jobben. Men: jeg endte opp med å kvalitetssikre delfiakaka, og det er jo litt avslørende fordi jeg skal ha den med til mine foreldre på julaften, og nå er det skjært i den... Så etter råd fra andre erfarne husmødre ser jeg at bør visst kvalitetssikre det andre julegodtet også og får sørge for å få det gjort i kveld! HI
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #12 Skrevet 20. desember 2011 Jeg har jobbet 10 år på smågodtbutikk og der er faktisk endel av jobben å kvalitetssikre godisene ) Det med delfiakaken fikser du med litt smeltet sjokolade med delfiafett i... Men vil anbefale deg å vente med det inntil julaften, tilfelle du må kalitetssikre den flere ganger før den tid ;o) Regner med du er i full sving med jobben på de andre sortene nå...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #13 Skrevet 20. desember 2011 Jeg synes du burde kvalitetssikre alle, men husk at delfiakaken må være førsteprioritet! Den kan gjerne trippelsjekkes i julen.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #14 Skrevet 20. desember 2011 Hæ?? Skal man ikke kvalitetsikre alle??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå