Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Dette er jenta mi sin første jul, og jeg lurer på om vi skal engasjere julenisse:) Hun bryr seg jo overhodet ikke, så blir vel egentlig mest for bildene og minnene sin del. Hun vil være det eneste barnet. Hva tenker du? Veldig bortkastet? Tenker vel det, jeg, men er litt barnslig av meg og elsker julenissen;)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 Kjør på! Hun kommer ikke til å huske noe eller ha spesielt glede av det nå, men det vil bli koselige bilder dere kan se på når hun blir eldre
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 min eldste va 11 mndr første julekelden, og vi hadde nisse! JEG hadde gledet meg til jeg skulle ha nissebesøk igjen helt siden familien min slutta med det. Har fine bilder av gutten på nissens fang!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 Ville ikke prioritert det selv, men om det er veldig viktig for deg så gjør du det. Men det er jo for deg selv, ikke for barnet.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Bare å "bestille" nissen det;) Her er tuppa også 9 mnd, men vi kommer bare til å ta bilder av henne i en fin julekjole ved juletreet;)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #6 Skrevet 20. desember 2011 Her tror jeg gutten på 8 mnd hadde blitt livredd om det kom en diger, rødkledd nisse med skjegg Men om tøtta di takler det, så kjør på Blir sikkert mange koselige bilder!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #7 Skrevet 20. desember 2011 Hadde nisse i fjord til mi lille pia. Hun var 6 mnd. Det var storesøster på 18 år som hadde kled seg ut. Mi lille pia bare smilte og glad ut. Satt på fang og fikk takk i maska så den datt ned. Da ble hun litt redd. Men da nissen tok av seg maska gikk det over, Det var bare dadada på ho, Så vist det er en hun kjenner godt kan det bli okei.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #8 Skrevet 20. desember 2011 Jeg tenker fullstendig bortkastet. Hvis du gjør det er det kun for din egen del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå