Gå til innhold

Hva er poenget, blir lei


Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappan til barna mine bor i et annet land, fordi han har valgt å kutte de ut og der vil han ikke kunne bli tvunget til å betale bidrag.

(nav kan ikke hente inn hverken informasjon eller penger fra dette landet)

 

Nå fikk jeg melding av han at han har kjøpt gaver til barna julegaver. Hyggelig det men han har sendt de idag og med bpost (eller hva det heter der han er) For det var mye billigere og han gadd ikke bruke ekstra penger på få sendt fort.

Det vil si at pakken vil vil ikke være her før i slutten av jannuar men det var da ikke så nøye.

 

Hva er poenget med å sende julegaver om du ikke passer på at de er i tide til jul?

Hvorfor ikke bare la være.

 

Han har en oppførsel som er litt sånn jeg vil ikke ha kontakt og gidder ikke bry meg men jeg skal ikke la de glemme at jeg eksisterer heller. :(

Skjønner ikke hva som skjedde med den mannen som jeg giftet meg med. Det finnes liksom ikke noe igjen av den mannen i exen lengre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg veldig godt. Eksen min var en sann idiot en god stund, men tar heldigvis litt ansvar nå. Han ser barna en gang i mnd.

Nå vet jeg ikke hele historien. Hvor gammle barna er....samvær har han sikkert ikke. Om barna er veldig små, hadde jeg personlig jammen vert fristet til å sende gavene i retur....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...