Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bror som skal bli onkel. Broren min drikker en del og fester hver helg. Jeg begynner bli urolig for han. Han har/hadde ei flott super jente, men hver gang han drikker eller er ute, vil han ikke ha hu med ut, og hver gang eller ganske ofte er han utro mot hu. Nå orket ikke hu mer og gjorde det slutt med han. Jeg ønsker virkelig at de skal være sammen for hu er ei ordentlig jente og er ei jeg godt kunne tenkt meg kunne være ei flott tante for bebin som kommer. Den bror min er utro med, er ei annen veninne av meg, som jeg ærlig ikke syns skal ha noe inni denne familien å gjøre, hu er ei god veninne, men syns ikke de skal være sammen, er de sammen har jeg på følsen at det bare blir enda mer fest og dritt inn i bilde. Jeg lurer på hva jeg skal si til bror min for å få han på rett kjør?! Ønsker virkelig det beste for alle, men mest av alt tenker jeg på denne jenta som bror min først var sammen med. De er perfekte , å ingen er så snill og søt som hu.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort noe som helst. Broren din høres ut som en kuk, og hvis denne jenta er så snill og søt så fortjener hun bedre enn bror din! Unn henne det du. ;)

Skrevet

Enig med nr en her ;) Og hva har det å si at han skal bli onkel?

Skrevet

Broren din er tydeligvis en drittsekk. Så det er godt at denne snille jetna han var med har gått fra han.

Du skal være glad for at ho kan finne seg noen bedre.

Og hvem broren din roter seg borti kan du ikke bestemme og du kan ikke forandre han. Alt du kan gjøre er å si til han hva du tenker om oppførsel hans ikke noe annet og jeg tviler på at noe godt kommer ut av å gjøre dette.

Venninna di høres ikke akkurat så flott. Jeg hadde ikke holdt på med broren til ei venninne (om det ikke var den store kjærligheten og noe som jeg så en fremtid i) det hadde blitt for kleint. Og når hun i tillegg er den andre kvinnen eller rettere sagt var siden han nå er singel.

Nei slike venninner har jeg lite kontakt med jeg syntes ikke det er greit å være utro eller være den som hjelper noen å være utro.

Skrevet

Hm, høres ut som en knakende flott venninnegjeng...

Skrevet

Det at han skal bli onkel har med meg å gjøre. Denne jenta som gjorde det slutt er stup forelsket i broren min, men ble lei seg da hu fikk vite dette , såklart!! Dette har hendt fler ganger og vet det har vært att å frem med de. Men de blir uasnett sammen igjenn til slutt. Grunnen til at jeg nevnte onkel var forde jeg sku så inderlig ønske jeg slapp å få ei snuskette kjerring i familien som liksom skal være tante til ungen min. Jeg og eks til bror har snakket sammen og ønsker dette så høyt begge to. Jeg er fult og helt klar over at jeg ikke kan gjøre noe med bror min. Å jeg kjenner han såvidt sjøl lenger. Men prøver bry meg litt da han gjør dette, og det sårer hele familien.

Var ikke ment som ett dritt innleg dette! Håper bare på at bror kan komme på rett kjør når det gjelder alt!

Skrevet

Jeg skjønner situasjonen din godt med hensyn til familie situasjon. Hadde broren min funnet ei dame som er helt ufordragelig så hadde jeg ikke likt det heller, men man kan ikke bestemme over andres liv. Dessverre...

Vi får håper og krysser fingrene på at broren din blir voksen en dag.

Skrevet

Hadde prøvd å opprettholde kontakten med denne flotte jenta på egenhånd, som ei venninne. Broren din høres jo ut som en umoden dust, så jeg er glad for at de to ikke er sammen. Hun fortjener jo bedre.

Skrevet

Forstår du er lei deg for utviklingen, emn dette kan du ikke gjøre noe med. Du kan likevel være venninne med den flotte jenta vel?

Det kan komme å gå maaaange tanter til barnet ditt. Det er ikke slik som før, der alle var gift og tanten var tante for evig. Ikke sikkert det blir noen som kan kalles tante før barnet er for stort.

Du må ikke legge så mye i ordet tante! La din beste venninne hete tante da, mange som gjør det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...