Regina Phalange Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Hei! Er på jakt etter ny brunkrem (er vel mer fancy å si foundation nå men :-). Har brukt Lancome i mange år, men synes den har lett for å smitte over på jakker og nå ikke minst på klærne til knerten! Noen som har en å anbefale? Må dekke relativt godt (ikke sparkel), pris ingen hindring!
togutter Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 jeg bruker ID sminken.. den foundation er mer som ett pudder. Men smelter inn i huden, dekker godt, smitter ikke, og ser fantastisk ut på!! ;-)
TøffiTrynet☠ Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 Jeg kan anbefale Art Deco sin. Smelter godt inn i huden, uten å føles "tung". Den ser dessuten helt naturlig ut på. (Om man velger riktig farge da...)
Regina Phalange Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2011 Takk for svar jenter! Hvor får jeg kjøpt ID og Art Deco?
TøffiTrynet☠ Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Art Deco har det fleste parfymerier. Id tror jeg man kjøper på nett.
TøffiTrynet☠ Skrevet 20. desember 2011 #6 Skrevet 20. desember 2011 Art Deco har det fleste parfymerier. Id tror jeg man kjøper på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå