Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Vil han forstå noe av det? Har fått penger av farmoren for og kjøpe noe til han. Og slet litt med og finne noe vetig så er litt innom tanken på en sånn en. Men blir det for dumt? Noen som har 3-4 åringer som spiller på sånne? hvilket spill er isåfall gøy/passende?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 Sønnen min på 4 låner søstra sin noen ganger og spiller Toy Story. Han skjønner ikke helt greia, men syns det er gøy å knotte litt. Kjøpte den til jenta når hun var 4, og det var rimelig bortkasta penger. Den er ikke mye brukt, og hun er 7 nå
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 Har kjøpt til min 4-åring. Med mariokart, tror det blir stas!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 Oki:) Noen flere ,med brukererfaringer?? Tenker vel egentlig også at det er for tidlig men.. Så er jo unger veldig flink og sette seg inn i ting fort også da...?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Ser ikke helt poenget til en som er så liten... vi er besøkshjem for en gutt på samme alder. Våre eldre barn har DS og han har prøvd når han er her, men han skjønner ikke noe av det. Som regel sitter han bare og vrir på knappene og slenger hardt på lokket i stedet, det er artigere å herpe enn å spille enn så lenge
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #6 Skrevet 20. desember 2011 Sønnen min på 3 og et halvt skal få det til jul. Han har spilt endel på storesøsteren sin, og spiller ordentlig. Ikke bare trykking på knapper osv. Kommer til å bli suksess her i huset ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #7 Skrevet 20. desember 2011 kjør på sier jeg! Veldig populært her i huset iallefall. Han vil selvfølgelig ikke forstå med en gang, men setter seg fort inn i det. Super Mario er det mest fengende her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå