Gå til innhold

Får barna derers julestrømpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva får de oppi og når får de den da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart de får strømpe:-)

Får litt gotteri, klementiner, julehefte og kalendergaven. Får strømpen når de står opp

Skrevet

Ja, men det varierer fra år til år. I år blir det film og litt godis i strømpen. I fjor fikk de julblader og litt godis.

Skrevet

Jepp =)

De får godteri og frukt. De får den når de står opp.

Skrevet

Hvor mye snop får deres sånn ca?

HI

Skrevet

Ja, det får vi voksne også! Ungene gleder seg til den allerede og har spurt meg engstelig om julenissen husker hvor julestrømpene deres ligger! XD :P

Oppi den får de noen småleker, litt godteri, rosiner, mandariner. I fjor la jeg oppi et skattekart og da brukte de det for å finne en litt større gave, nemlig hvert sitt akebrett (eller hva man kaller de runde lokkene kidsa bruker nå til dags).

Skrevet

Så spennende! God ide da!! :D Tror jeg må ut å handle litt til! Hehe!

hi

Skrevet

Ja, de elsket det! Skattejakten var jo nesten morsommere enn å finne akebrettene, selv om de var snar til å få på seg kjeledressen etter skatten var lokalisert :-) Så forsvant de ut et par timer, så fikk mannen og jeg daffe litt på sofaen med Askepott og Reisen til julestjernen, før det var på tide å begynne med maten :)

Har lyst til å lage noe lignende i år, men tenker det kan vente til neste år. Så blir det desto gøyere når det ikke skjer hvert år :)

Skrevet

Mine får noen småting/leker pluss litt godteri, pluss en liten pakke.

Jeg vokste opp med å få litt frukt, litt godteri et blad og en liten pakke.

Faren deres er britisk og vokste opp med masse forskjellige småleker og litt godteri.

Så jeg følger litt hans tradisjon med småleker og slikt men i litt mindre stømpe å fylle en hva deres far var vant til.

Neste år kommer jeg til å kjøpe julehefte til største men de er begge litt for små til det i år.

Skrevet

Nei, ingen tradisjon for det verken i min eller mannens familie.

Skrevet

Ingen tradisjon i min eller min manns familie, men JEG har statet tradisjonen med min lille familie (mann + to barn....)

Skrevet

Nei, verken mannen eller jeg er vokst opp med den tradisjonen. De får i stede en gave under treet på morgningen på julaften, og mer enn nok snop utover dagen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...