Gå til innhold

Hjemme med syk 2 åring, og M

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemme med febersyk 2 åring, og vi er helt tom for mat i huset. Hadde tenkt å handle det rett etter levering i barnehagen idag. Men nå sitter jeg her med sykt barn og en mann som er ute på reise. Må vel bare ta han med på butikken og kle på han godt, men huff for en dag :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme dilema for litt siden, da jeg hadde en febersyk 2-åring. Tenkte at det var dumt å ta henne ut i kulden, og dumt å dra med seg smitte i butikken.

Men må man så må man..... ! Så kle godt på han, og eventuelt varm opp bilen først. Og bare sørg for at han ikke "tafser" på for mye inne i butikken;)

Skrevet

Noen ganger blir det bare sånn. Ville gitt ungen paracet ca 1 time før dere drar, så føler han seg litt piggere når dere skal ut.;)

Skrevet

Ungen er ikke laget av porselen. Gi ham en paracet og gå ut og handle. Hva galt skulle skje da liksom? Han synes sikkert det er godt å komme seg litt ut. Har du bil er det ihvertfall ikke noe problem.

Skrevet

Har du ikke mel og gjær så du kan bake brød en gang?

Ingenting i kjøleskap, fryser eller matskap?

Be heller en nabo, familie eller andre om å hndle for deg eller å sitte hos ungen mens du handler om det er helt tomt.

Skrevet

Det er helt sant som dere sier. Men er litt redd for å treffe på noen jeg jobber med siden jeg er hjemme fra jobb med sykt barn. Men må man så må man...

HI

Skrevet

haha, det er noen som ikke forstår at man ikke alltid har noen til å passe. Eller at man kanskje er tom for mel etter all julebaksten ;)

Dra på butikken du HI. Det går nok helt fint :)

Skrevet

Jeg har bare en tilbakestående mann i 30 årene som nabo, og vil helst ikke spørre ham om barnevakt. Ellers har jeg foreldre, men de er på jobb.

Mel har jeg heller ikke nei, det står på handlelista. I tillegg trenger vi bleier..

HI

Skrevet

Herregud gå ut å handle du!

Er det klar over alle de sjuke voksne menneskene som er ute å handler?

Når jeg er sjuk og mannen bortreist så er det ingen som handler for meg. Sitter ikke hjemme å sulter i hel av den grunn. Så ikke tenk på smitte når han kun sitter i vogna.Mat må man ha!

Putt han i vogna og legg over et teppe, dette går kjempbra.

Skrevet

Gud hjelpe deg HI!

Staaaakrs deg not!!!

Tenk på de som gjerne har flere enn 1 barn syke og må ut å handle alene?? seriøst,??

Kle på barnet og sett barnet i handlekorga.

no problem!

ingen medlidenhet for deg.

men god bedring til barnet ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...