Gå til innhold

Ikke hat i disse juletider - men slit..

Anbefalte innlegg

Gjest cunning stunts
Skrevet

Gårsdagens slit (og kanskje en smule hat)

- parkeringsbot bare fordi dumminger har endra reglene et sted jeg alltid har parkert lovlig.

- komme hjem sånn rundt midnatt til fryseren som *noen* først har latt stå på gløtt så det ble godt og varmt, og deretter har det frysi på så det er istid der inne og ingen av skuffene kan lukkes helt, med den følge at døra kan heller ikke lukkes og jeg må hakke is som et helvete i tre kvarter før jeg kan legge meg hvis jeg ikke vil at alt skal tine.

- Skjære seg i fingeren i løpet av hakkinga så det i tillegg drypper blod i ishavet i fryserhelvete. Det må deretter skrapes vekk så det ikke ser ut som fryseren til en gærning.

- *Noen* som har valgt å overse kjøkkenrotet og heller bidra med femti prosent til i form av størkna egg og innstekt stekepanne og *noe* som har svidd seg fast på plata.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner jeg duften av tenåring i lufta??

Vi oppholder oss i boblen mellomto tenåringsbolker, og jeg må si takk til deg kjære nissemor, for at du minnet meg på hvor fint det er nå en stakket stund uten tenåringer i huset. Jeg hadde helt glemt(fortrengt). Kan derfor trøste deg med at du også kommer til å glemme. Mon tro om det er litt sånn som med fødsler?

I mellomtiden anbefales sterk kaffe og plaster, pluss en kilo tålmodighet. Og hold fast ved det antakelig festlige som førte til at du kom sent hjem i utgangspunktet!

Gjest cunning stunts
Skrevet

Du dufter riktig, ja. Kjøleskapet er fullt av mat, men han går i fryseren for å finne noe bedre, etter eget utsagn, for gud forby at han skal spise bare vanlig mat lizzom. Så plutselig har jeg ikke de middagene jeg har planlagt fra innhold i fryser for det var noen som hadde spist kjøttbollene, eller brukt opp karbonadedeigen, eller helt inn et helt spann m Dream-is som jeg tenkte skulle være desserten i morgen. Grrr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...