Gå til innhold

Min herlige sinte 4 åring.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker han av hele mitt hjerte og han er det beste som noen gang har hendt meg. Han har et nydelig smil,han er en god storebror,han gir lange myke klemmer, han er morsom,oppfinnsom,utadvendt,smart,god,aktiv og søt.

Men, nå har jeg lyst til å gi han bort på finn:p

Han er så sint om dagen. Han hyler,skriker, sutrer,slår, mamma er den dummeste i hele verden og vil ikke høre. Han bruker år og dag på å kle på seg og gjøre det jeg ber han om. Det skal bare en liten filleting til for at hele verden hans raser sammen og han blir i dårlig humør. I tillegg er han utrolig klengete og det er bare mammma, mammma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma, hele dagen.

Hver så snill å si at dette er normalt ......

Lite hjertesukk fra en litt sliten mamma på morgenkvisten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt. *trøstetrøste*

Det var iallefall det de sa til meg da min datter var slik i tre-fireårsalderen. Og det gikk over mot femårsdagen.

....For så å komme tilbake igjen nå når hun er syv! Argh, blir helt sprø av henne noen ganger!

Gud hjelpe meg når hun blir femten!!

Skrevet

Ja alle aldre har sin sjarm.. er det ikke herlig?

Ja er det ikke slik at det kommer en trasse periode sånn med få års mellomrom?

Føler med deg!

Skrevet

Helt normalt.

Vi har funnet ut hvorfor vi er gråhårede her i huset hvertfall. Med fiire unger i huset har vi revet oss i håret noen ganger. De har hatt sine trassperioder som alle har vært forskjellige.

Nå har vi fått en fjortis i hus, og det føles ut som når hun var liten og trasset. Livet er så herlig!!!! det roer seg etterhvert heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...