Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 de peneste damene får sønner men vet ikke om de peneste mennene får døtre? hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 De peneste mennene får de peneste damene, så de får sønnene sammen. Så sitter vi stygge kjerringer og gubber igjen med døtrene...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 Personlig tror jeg mer på en tendens hvor de damene med sterk fysikk får flest sønner, mens de mer intelligente, tenkende eller mentalt sterke damene får jenter.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 Tja, mange jeg kjenner har jo fått sønner, og ja, de er ganske pene alle sammen igrunn. men det tror jeg er tilfeldig. gammel farfar-myte, det der
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Farfaren din synes kanskje at sterke jenter med bein i nesa og som ikke er redd for å ta i et tak er pene?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #6 Skrevet 20. desember 2011 Forskning har forsåvidt vist at det er mannen det står på hvilket kjønn det er han leverer. Jeg gidder ikke lete etter den rapporten nå, og jeg husker ikke nøyaktig hva som står i den, men det var i alle fall mannen det sto på, ikke dama.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #7 Skrevet 20. desember 2011 Joda, men jeg har også lest forskning på at det er mye osm tilsier at det er et samspill mellom hvilke egg som er mottakelige for x eller y sædceller. Så mye osm tyder på at det er ikke kun mannen. Orker ikke søke det opp nå. Men dere er hjertelig velkomne.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #8 Skrevet 20. desember 2011 Jeg tror deg, jeg. Det hørtes for søkt ut at bare mannen skulle ha noen rolle for utfallet på kjønnet, jeg tror det er derfor jeg ikke leste rapporten så nøye at jeg husker den. Det har nok heller mer med om vi er pene eller ei, ja. Hehehe.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #10 Skrevet 20. desember 2011 Jeg tenker at man er litt dum og enkel hvis man faktisk tror på sånt.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #11 Skrevet 20. desember 2011 Hva jeg tror? At gamle folk elsker ordspill, ordtak etc.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #12 Skrevet 20. desember 2011 Vi satser på at hu dama over her rett, for da er jeg både pen, intelligent og sterk, jeg har to av hver og har fått annenhver, jente,gutt,jente,gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå