Gå til innhold

Og der kom kvalmen...


kattemamma

Anbefalte innlegg

Plutselig kom den snikende på kvelden. Var ute å handla, har vært kjempesulten konstant i et par uker nå, men så plutselig ble jeg kvalm av absolutt alle lukter! Kastet opp da jeg kom hjem, og nå to ganger etter at jeg gikk og la meg... Så her sitter jeg og søker opp alle mulige tips for kvalmen. Var ikke så ille sist, da hjalp det så lenge jeg spiste et par kjeks før jeg sto opp av senga. Noen som har noen gode tips? Når bør man kontakte lege? Kan ikke akkurat fortsette å kaste opp døgnet rundt... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare 5 uker på vei. Tror det starta ca uke 6 sist. Tenkte litt på om det kunne være omgangssyka i natt, spesielt siden det ble litt løst andre veien også, men nå er det ikke det. Kasta opp nesten en gang i timen i natt, men nå ikke noe siden halv seks. Har vært i senga frem til nå (sagt til jobben det er omgangssyka...håper nå forstatt på det da, får vente å se om noen andre i huset får det), føler meg litt bedre, men fortsatt kvalm ...:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da... Det blir sikkert utfallet for meg også om det ikke blir bedre... :( Du får slappe av mye og bite tennene sammen, det varer heldigvis ikke for alltid, men føles slik....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satser på at alt går bra denne gangen da! Har ikke opplevd å miste selv, så håper jeg slipper det denne gangen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...