Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Og det er verre for mannen... For å gjøre en lang historie kort, så hadde vi problemer i forholdet i fjor, vi var i ferd med å gå fra hverandre.. Akkura denne perioden møtte jeg en annen mann, men det skjedde aldri noe fysisk mellom meg og denne mannen, verken da eller senere. Jeg og mannen min fant tilbake til hverandre, men dessverre, og jeg vet det er utrolig dårlig gjort av meg, så fortsatte jeg og holde kontakten med den andre mannen bak ryggen til mannen min. Vi møttes bare noen få ganger, hadde stort sett kontakt på sms. Mannen min fant ut av dette i sommer, konfronterte meg, han var sint men han tilga, og vi snakket ikke mer om det. Jeg snakket ikke mer med han andre heller. Men, i helgen sendte denne mannen meg flere meldinger, jeg svarte kun på den ene. Mannen min har sjekket telefonen min og sett det, og har snakket med denne andre mannen som har sagt til min mann at vi har hatt sex!! Det har vi absolutt ikke, det har som sagt IKKE skjedd noe fysisk mellom oss, og vi har bare møttes noen få ganger!! Men mannen min tror meg ikke, han vil ikke si eksakt hva han andre har sagt, men han har visst gitt han informasjon som gjør at mannen min tror på det Samme hva jeg sier så virker det ikke som om mannen min tror meg.. Han vil bare at jeg skal innrømme det, så glemmer vi hele saken, men jeg innrømmer ikke noe jeg ikke har gjort! Dette er så klart vondt for mannen min, det er vondt å ikke stole på partneren sin, og ikke minst ha tro at partneren har vært utro Fy søren som jeg angrer på at jeg hadde kontakt med han... Vet ikke hva jeg skal gjøre
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 For det første: Ja, det var idiotisk, og råttent å holde kontakten etter at det skulle være i orden mellom deg og mannen. Men, han kan ikke si at han har tilgitt, og så holde på sånn... problemet er bare at npr man har en dårlig magefølelse, og sjekker f.eks. mobil/pc, så finner man ofte noe også(har jeg erfart selv). For det andre: Det er slett ikke sikkert at han andre har sagt noe som helst. Men at mannen din prøver seg, og skal ha deg til å innrømme at dere har hatt sex. Da kan han være den usedvanlig kjekke og greie mannen som tilgir deg, også må du "fortjene" tilgivelse... Har du ikke hatt sex med han andre fyren så står du på ditt, du innrømmer da ikke noe du ikke har gjort. Jeg hadde heller flytta enn å la meg presse til å innrømme noe i et sånt tilfelle. Har du derimot hatt sex med ham så er det jo en helt annen sak... Det er ikke bare fordeler med mobil og internett, det var litt vanskeligere å holde kontakt med andre bak ryggen på partner den gangen man måtte bruke hustelefon eller snailmail... Jeg tror mange forhold ryker pga nettflørter...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 Han har helt sikkert ikke snakket med denne andre mannen. Dette sier han nok for at du skal få hetta, og "innrømme" hva du har gjort. Det er nok derfor han ikke vil si noe om hvilke detaljer som ble gitt. Det er veldig dumt at du har opprettholdt kontakten med denne mannen. Du burde skrive til ham at han aldri mer må ta kontakt, at du fokuserer på din mann nå, og at du overhodet ikke ønsker mer kontakt med denne andre.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 Det trodde jeg også, at det bare var noe han sa, men det stemmer dessverre ikke. Han har nemlig brukt min telefon til å kontakte han, han har slettet spor, men jeg sjekket fakturaspesifikasjonen min, og det er ikke meg som har kontaktet han på det tidspunktet. Jeg har også sagt til han andre at jeg ikke vil ha noe mer kontakt med han, og at han ikke skal kontakte meg igjen. Mannen min hadde ikke lyst til å fortelle meg om dette i det hele tatt, men bare la det ligge, men han klarte ikke, han er både forbanna og såra. Dette er vanskelig, er redd han aldri vil tro meg HI
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Mulig han har snakket med dette mennesket, men det betyr ikke at han har blitt fortalt at dere har hatt sex. Jeg vil nok tro at din mann legger endel mer til historien her, slik at du skal knekke sammen og føle at han har "tatt deg". Men i følge deg selv har du jo ikke hatt sex med dette mennesket, dermed knekker du jo ikke sammen under avhør, slik du gjerne ville gjort om det faktisk var sant at du hadde hatt sex med ham. Evt får du sende en mail til denne fyren. Skrive at i dag har min mann sagt dette og dette, hvordan kan du lyve til ham og si at vi har hatt sex, når du vet utmerket vel at dette ikke stemmer? Så får du vel et svar, og kan vise det til mannen din. Hvor det vil fremkomme at din mann lyver, og også at dere selvsagt ikke har hatt sex.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #6 Skrevet 20. desember 2011 støtter 02:52 sitt forslag. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #7 Skrevet 20. desember 2011 Kva med om du og din mann ber han bort og snakker om saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå