Kæmma og trultene Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Jeg hadde en SA for ca 2 mnd siden, og måtte ta en runde med piller for å få alt av rester ut (sorry details...) pga vondter og plager. Det er vel ca 4 uker siden det nå. Fikk en test på sjukehuset, som jeg ikke tok da, men tok nå bare for gøy og fordi jeg har hatt litt murringer (helt vanlig etter sånt tror jeg). Det er den typen hcg-test der det er to vinduer, ett med 5 og ett med 1000. Teststrekene var tydelige, en strek var litt svak på 5'ern mens den var enda svakere på 1000'ern. Er dette noe som henger igjen fra graviditeten enda, eller kan det hende at man kan bli gravid med en gang uten å få ordentlig mens??
Maizen Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Nå kjenner jeg ikke til den testen du snakker om, men ville nok kjøpt en ny graviditets-test, evt tatt den om noen dager, eller aller helst tatt en tur til legen å få sjekket det skikkelig ut Men jeg selv hadde en sa i slutten av okt, testet negativt etterpå, men testen positivt igjen for en uke siden, så jeg hadde ingen mens før jeg ble gravid igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå