Gå til innhold

Plutselige hvite pigmentflekker alle veier... Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 38+3, og har den siste uken fått masse hvite pigmentflekker rundt på kroppen. Det begynte på overarmen, å nå har jeg på ristene på beina, hendene, låret og magen. Er dette vanlig? Jeg klør i tillegg veldig mye, men det er kun på fingrene og beina. Er dette farlig? Jeg har ikke vert i kontakt med solarium o.l. og bruker heller ingen kremer som kan lage disse. Vaskemiddelet er i tillegg uten parfyme.

Noen som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg hatt de siste 3 årene. Trodde også dette var pigmentflekker da de ikke ble brun med resten av meg om sommeren. De er tørre Og hvite. Fikk vite nå rett etter jeg var blitt gravid at det er sopp i huden som kommer av dusjing. Lett å bli kvitt med sjampo fra apoteket. Men den får du ikke bruke under graviditet. Gleder meg til å bli kvitt det i feb. Etter å ha sett ut som en sjiraf i 3 år. Lykke til.

Skrevet

Tusen takk for svar. Vet du noe mer om dette? Er det smittsomt/farlig? Er dette grunnen til at jeg klør en del da kanskje? Jeg fikk bare beskjed om at det var svangerskapskløe jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...