Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 .. henger dere sammen som erteris hele kvelden da, eller går dere hver for dere og snakker med de menneskene dere har lyst å snakke med? Vi pleier å snakke med andre folk for vi ser jo hverandre hver dag ( de siste 13 årene), men en venninne sa idag at det syntes hun var fryktelig rart og hun ville blitt sur om mannen hennes ikke ville være sammen med henne. Så hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Spørs. Om det er en fest med nære venner, henger vi jo ikke oppå hverandre. Men er det en fest hvor vi kanskje ikke kjenn3er så mange og målet er å bli kjent med mange nye mennesker pleier vi jo å introdusere oss sammen og snakke litt om "oss" osv...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Snakker med de menneskene vi har interesse av å snakke med sammen. Hater å drive rundt alene på fest, er ikke noen festløve i utgangspunktet. Om vi er på en fest der det stort sett er kjentfolk er det ikke så viktig, men vi trives i hverandres selskap sa også...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Vi har også vært sammen i 13 år og de få gangene vi går på fest sammen, så snakker vi nesten ikke sammen i løpet av kvelden. Ikke fordi vi ikke vil, men vi ser hverandre hver dag, tross alt. Også får vi jo enda mer å prate om når vi opplever forskjellige ting på samme fest! Synes venninna di høres fryktelig usikker og "needy" ut. Hadde fått grøsninger om mannen min hadde samme holdning!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #5 Skrevet 19. desember 2011 Nå er jeg singel nå da, men da jeg var i et forhold (for fire år siden) var vi nesten aldri sammen på fest, selv om vi dro dit sammen. Jeg ser ikke helt moroa i å være klistret fast med kjæresten sin hele kvelden, han deler man jo alle andre livets gleder med. Når vi var på fest sammen benyttet jeg sjansen til å bli kjent med hans venner, treffe nye folk og snakke med de jeg allerede kjente. Og han gjorde det samme. Man mååå jo ikke gjøre alt sammen, heller :-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #6 Skrevet 19. desember 2011 Vi prater med andre mennesker og "møtes" innimellom for en prat og et kyss. Men vi er ikke et par som sitter i sofaen og holder hendene og kun fokuserer på hverandre hele kvelden. Vi er ute for å være sosiale med venner. Når vi er ute med mine venner er jeg mer opptatt av mine venninner, mens han ofte sitter å prater med kameratene mine. Er vi ute med hans venner, prater jeg mest med hans kameraters damer og han prater med sine kamerater. Men vi prater jo sammen vi to også da Men vi er ikke så ofte ute, fordi vi har jo barn og jeg jobber noen ganger i helgene, så når vi først er ute med venner så fokuserer vi mest på vennene og ikke hverandre. Dette fungerer helt fint for begge to og vi har aldri hatt en diskusjon angående dette.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 19. desember 2011 #7 Skrevet 19. desember 2011 Vi er ikke så ofte ute sammen, siden vi omtrent aldri har barnevakt. Men når vi er ute sammen, så virrer vi nå begge litt overalt Så vi snakker nesten ikke med hverandre, før vi skal hjem igjen. Hehe... Men vi ser jo hverandre hver eneste dag
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #8 Skrevet 19. desember 2011 Vi sprer oss... Vi ser hverandre hver dag hjemme, så når vi er på fest liker vi å "mingle" med andre Så møtes vi med jevne mellomrom og oppsumerer/hører hvordan det går. -Mye morsommere når vi da kommer hjem og kan "sammenligne notater" på hvordan kvelden har vært! ...unntaket er hvis vi er på fest hvor en av oss er kjent, og den andre ikke. Da "passer vi på" at man ikke føler seg alene, intill partneren har blitt varm i trøya.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #9 Skrevet 20. desember 2011 Både og kvelden igjennom, vi snakker med andre både sammen og hver for oss, koser litt med hverandre og gjør våre egne sosiale ting. Vi sitter ikke oppå hverandre hele kvelden, da hadde jeg blitt gal!!! Vi har vært sammen i 4,5 år.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #10 Skrevet 20. desember 2011 Både og. Vi er sosiale, omgjengelige mennesker som liker å prate med de ulike menneskene på en fest. Samtidig er det ikke ofte vi kommer oss ut sammen, så vi klarer ikke unngå å flørte litt med hverandre når vi først har barnefri og er på en bris:)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #11 Skrevet 20. desember 2011 Både og. Vi er stort sett sammen, men prater allikevel med andre. Vi er ikke så ofte ute sammen, så når vi først går ut så er vi ofte sammen. Og joda, vi har vært sammen i 15 år, og ser hverandre (nesten) daglig, men det er jo hverdager det er mest av. Bringing og henting av unger, fritidsaktiviteter, handling, matlaging, vasking av klær og hus osv. Jeg jobber turnus, han jobber en del overtid. Dette gjør at vi gjerne vil tilbringe litt voksen-kvalitetstid sammen, når vi har mulighet. Være kjærester, hygge oss sammen. Men som sagt, det betyr jo ikke at vi ikke prater med de vi har lyst til å prate med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå