Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Dere som jobber i barnehage, hva irriterer dere mest med foreldre? Jeg blir irritert når klokka er 16.30 og vi skal stenge barnehagen, og foreldre kommer springende inn 10 min for sent, og plutselig har allverdens med tid, og skal lete etter ditt og datt som mangler hos poden.
Gjest irismor Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Jobber ikke i barnehage. Men det som virkelig irriterer meg er barnehageansatte som ikke kan fortelle meg hvordan søta's dag har vært, og beskjeder som ikke blir gitt før akkurat i siste liten. Henter alltid i god tid før stengetid (kl 17), har heldigvis mulighet til det.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 Jeg jobber heller ikke i barnehage, men det irriterer meg at enkelte foreldre er så frekke og at noen direkte kjefter på personellet i barnehagen. Her om dagen var det ei som kjefta dem huden full fordi lua til poden lå i feil hylle. Årsak: Hun hadde ikke merket lua. Jeg blir matt og flau på andres vegne...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 At man sender syke barn i bhg og at man ikke merker klærne.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 om dette irriterer deg hvorfor tar du det ikke opp med foreldrene på f.eks et foreldremøte? spesielt om det er de samme som gjør det hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå