Store♥+Lille♥+♥i_magen Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Hei! Lurer på om det er andre som har like mye mensenmurringer som vanlig, og likevel har vært gravide? Det kjennes hele tiden ut som om jeg skal få mensen, men fortsatt har ikke tanta kommet. Har hatt korte sykluser etter at jeg sluttet med prevensjon i juni, som oftest mellom 24-26 dager (og en på 28). Er nå på dag 29, og tør ikke teste... Husker heller ikke om jeg hadde så mye murringer sist. Har brent noen tester før, og tenkte at jeg skulle klare å vente litt lenger denne gangen Sykluslengde har endret seg etter siste (har to fra før), og synes også at jeg har fått mer og mer smerter ved menstruasjon for hvert svangerskap. Nysgjerrig
Bergans Skrevet 24. desember 2011 #2 Skrevet 24. desember 2011 Jeg kan ikke huske å ha hatt så masse mensmurringer som denne mnd.. Er så spent på å teste om noen dager .. Ikm 30 sånn ca
Grynet:) Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Sist jeg ble gravid gikk jeg og ventet på Tanta i dagevis, kjentes ut som den skulle komme hele tiden. Men var gravid, gitt Det var tider, det..
Store♥+Lille♥+♥i_magen Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2011 Tok en test to dager etter jeg skrev innlegget, og jammen var den ikke positiv selv om det kjentes ut som om tanta skulle komme hele tiden... Nå er murringene borte og jeg kjenner INGENTING...! Satser på at alt er som det skal være da, for de to gangene det har gått bra har det også vært helt stille... Da det ikke gikk bra, hadde jeg tak og murringer hele tiden. Håper spiren klorer seg fast Og lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå