Gå til innhold

Hva kjøper dere til faren deres til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tom for ideer... Han fikk genser til bursdagen for 1 mnd siden - og det har liksom gått i concac eller bøker hver eneste jul ellers..

Er tom for ideer for en som har det meste..

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fjor fikk han en god rødvin og spekepølse fra en sånn bod.

Veldig fornøyd med det!

I år får han vin igjen, pluss innramma bilde av 2-åringen. (Tatt hos fotograf)

Skrevet

Pappa får en bok av Jo Nesbø og en biotherme hudkrem fra meg. Av broren min får han en boks med div skismøring og en elektrisk startkabler.

Skrevet

Pappaer er de enkleste å kjøpe til, synes jeg. De blir glade uansett ;)

Her er en liste over greier som gjør min far ekstra glad:

Kjøkkenutstyr (mor er sær og bruker de gamle, slitte aluminiumsgrytene som har mistet ørene og bulket bunnen, far er begeistret for nye og fine gryter og gadgets som gjør operasjonene på kjøkkenet enklere)

Turutstyr (ullundertøy, hodelykt, gode luer og hansker, gamasjer o.l er supert til pappa).

Bøker (særlig dokumentarbøker fra andre verdenskrig, men også lokalhistorie og spenningsromaner)

Skrevet

Han får en morter. Han har snakket om det en stund, men får aldri rotet seg til å kjøpe det selv.

Skrevet

Heimdal sjokolade og kaffe fra Torungen fyr.

Skrevet

Mange flotte tips til fedre som lager mat, går på tur, går på ski... etc. Men denne gubben har knapt nok kokt poteter i sin levetid. Ikke går han turer helller:)

Elektriske dupeditter har han mer enn nok av allerede....:)

Ahh... Blir det virkelig conac i år igjen;)?

Skrevet

Han må da ha hobbyer?

Far som ikke lager mat? Trodde alle menn koste seg på kjøkkenet, jeg. Har intrykk av at blant de over 50 gjør kvinnene den kjedelige hverdagskokingen mens mennene griser ut kjøkkenet hver søndag med kompliserte greier...

Skrevet

Jeg har kjøpt han en kalender for 2012 med bilder av landsdelen han har flytta fra, og så får han en liten pakke med lübeck-marsipan. I tillegg får han et glass med hjemmelaget appelsinmarmelade som jeg har kjøpt av ei jeg kjenner.

Skrevet

han får en vinyl og et bilde av barnebarnet tatt hos fotograf.

Skrevet

Gavekort på middag på byens fineste restaurant for han og fruen :-)

Skrevet

Ei hel ei med Aquavit og Pondus kalender, dette er det han ønsket seg.

Skrevet

Har kjøpt spotter til hytta:)

Ellers, Blues-dvd'er, nytt belte, genser, vodka i stedet for cognac:-p

Skrevet

Hehe, det eneste min far (jeg er ikke HI) kan lage til middag er pytt i panne (fra pose) med speilegg og brødskive til og det lager han seg de få gangene mamma er borte og ikke lager mat til han:-) Så ikke alle menn over 50år liker å lage fancy mat.

Skrevet

Hobbyer? Nei, han har gård, så hobbyer har han ikke tid til:)

(Så han har alt han trenger av ting man trenger om man bor på gård - og nei, ingen kokk.

Han laget sin første middagsrett for 2 uker siden. Nesten.

Mamma laget røra på forhånd og han stekte pannekakene;)

Skrevet

Tror ikke Hans Rotmo er helt hans greie, men takker for alle fine forslag:)

Blir nok vinmonopolet i år igjen:P

Hi.

Skrevet

Han får 8kg solsikkefrø og noen meiseboller, han får fuglehus av mamma så hun mente han trengte frø også. Mamma mener han har blitt gammel siden han har begynt å interessere seg for fuglene ute. Han likte ikke fugler før, men nå er det så gøy siden skjæra krangler med småfuglene.

En rødvin og bilde av 1klassingen vår.

Skrevet

Pappa får fleecegenser og gavekort på Sport1 slik at han får kjøpt seg enda mer fiskeutstyr:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...