Gå til innhold

må desverre melde meg ut...


villevilla

Anbefalte innlegg

Varte ikke så lenge som jeg hadde planer om.. begynte å blø og blødningene varte og smertene var intense.. ingen tvil.. Dette gikk nok en gang til H.. :/ :(

 

Lykke til videre heldige dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så leit. Føler med deg, og klarer ikke helt å gi slipp selv! Vet hva du går igjennom og håper det går greit med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sier nok en gang..? har du barn fra før og hvor mange ganger har du mistet?

 

Dette er viktig at du kan få svar på med legen din. Jeg mistet etter nr 2 og det var helt forferdelig. Men så fikk jeg vite hvor "normalt" det var å miste "de tredje" feks. Om du har mistet flere ganger på rad så må du finne ut av hva som gjør det. Ikke belemre deg selv iallefall. HUSK DET!

 

Ønsker deg all lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får melde meg ut jeg og. Var og tok blodprøve i går, og mens jeg ventet på svaret i dag begynte jeg å blø :( Hadde testa positivt på søndag, nå angrer jeg nesten på at jeg testet, for jeg tror kanskje det hadde vært bedre å ikke heve forventningene så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammabrum ikke tenk sånn, hvis ikke du har hatt kraftige blødninger eller smerter kan det bare være fra slimhinnene..

 

 

jeg har selv hatt 3 blødninger de siste 2 ukene, men jeg skjekket meg hos ul etter de to første og alt var kjempe fint :)

fikk beskjed om å kun komme hvis jeg begynte å blø mye eller fikk smerter..

men siste gangen gjorde jeg ikke det og blødningen var over på kvelden dagen etter :) (den var veldig rosa da men :))

blødninger er ikke alltid spontanabort :) noen bare blør lettere enn andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...