Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Er det helt ute å sende julekort ? Selv sendte jeg 30 stk til venner og familie, så får jeg sms tilbake, spar meg...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Kjipt og lettvintmeningsløst. Men jeg sender likevel - de som betyr noe sender også tilbake.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Julekort er koselig å få. Men jeg ser ikke poenget med å sende dem ut for å få kort tilbake, mye hyggeligere å sende uten forventninger. Noen er julekortskrivere, andre ikke. Så enkelt er det...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Sender 10 stk. Dvs til nærmeste familie og et par venninner med barn. Thats it. Sendte rundt 30 stk før jeg også, men har kuttet ned til 10 stk. Det er de som jeg vet setter pris på det
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #5 Skrevet 19. desember 2011 Har selv sendt omkring 35 kort, og tror jeg foreløpig har fått 10-11 stk tilbake. Vet at jeg får noen flere, men det er andre jeg vet at vi aldri får fra. Blant annet svigerforeldre og endel venninner som aldri har skrevet et kort i sitt liv. Men sender til dem uansett jeg da;)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #6 Skrevet 19. desember 2011 jeg må si at jeg til neste år kommer til å ta en vårrengjøring av julekortlisten. Gidder ikke sende kort til personer vi aldri ser og som vi aldri hører fra og som vi da heller ikke får et kort eller en sms om god jul fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå