Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 ER jo umulig å få tak i det her om dagen.. Og apotekene får det ikke inn før neste år, sier de..
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Og jeg som kastet 2 hele kurer for en tid tilbake... Hvorfor er det så vanskelig å få tak i da ?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Juletida, sier de. Er flere apotek her som ikke har det inne, og de får visstnok ikke nye forsyninger før neste uke eller over nyttår. Og da må jeg vente enda lenger, enda en syklus.. Ikke krise, men jeg er jo utålmodig da..
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #5 Skrevet 19. desember 2011 Jo, det er de, og det har jeg. Får dem, men må altså vente så lenge, og da er vi over på neste syklus før det har noe poeng..
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #6 Skrevet 19. desember 2011 Aha....sånn ja var bare litt usikker på om de var på resept eller ei Lykke til i jakten på pergo håper du finner et apotek som har inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå